خودروهای ثبت نامی آبان ماه آماده تحویل است



خودرو,خودروهای ثبت نامی

خودروهای ثبت نامی آبان ماه آماده تحویل است

خودروهای ثبت نامی آبان ماه که زمان تحویل آنها بهمن ماه بوده است با قیمت های قبلی در اختیار مشتریان قرار می گیرد اما آن دسته از خودروهایی که زمان تحویل آنها اسفند ماه بوده است با قیمت های جدید تحویل داده می شود.

عبدالله بابایی معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان اینکه تمامی خودروهای ثبت نامی آبان ماه آماده تحویل است، تصریح کرد: برنامه های نهایی در خصوص خودروی رانا مشخص شده و قیمت آن نیز تعیین شده است و هم اکنون متقاضیان می توانند این خودرو را با قیمت 29 میلیون و 500 هزار تومان خریداری نمایند.

این مقام مسئول در پاسخ به این سؤال که بسیاری از ثبت نامی های آبان ماه به دلیل چند دقیقه تأخیر جزء تحویلی های اسفند ماه شده اند و حالا باید مبلغ بیشتری برای تحویل خودرو بپردازند، اظهار داشت: استقبال خوب مردم و سرعت بالای فروش اینترنتی محصولات در سال گذشته از یک سو و پایین بودن قیمت خودروها در نمایندگی نسبت به قیمت های بازار از سوی دیگر از مهمترین دلایل پر شدن ظرفیت سایت فروش خودروسازان در ساعات اولیه ثبت نام شده و شرکت ایران خودرو در این خصوص هیچ نقشی ندارد.

بابایی خاطرنشان کرد: هم اکنون قیمت تمامی محصولات شرکت ایران خودرو تعیین شده است و تنها دو محصول 206 و تندر تا کنون تعیین تکلیف نشده اند و تعیین قیمت آنها نیازمند مذاکره و توافقات بیشتر است. /پرشین خودرو

  
 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------