آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

فقیر و غنی نباید نان را به یک قیمت بخرند



اخبار,اخبار اقتصادی,علی فاضلی

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: معتقدم که ۱۰۰ درصد قیمت نان باید آزاد شود و در مقابل دهک های ضعیف جامعه تقویت شود و نباید همه اقشار جامعه و فقیر و غنی نان را با قیمت واحد تهیه کنند.

به گزارش تسنیم، علی فاضلی در ارتباط با توقف افزایش قیمت نان اظهار کرد: در 6 ماه گذشته همه فرایند تغییر قیمت نان طی شد اما از انجایی که نان سر سفره همه مردم است مقرر شد افزایش قیمت نداشته باشیم.

 

وی افزود: اما قرار نیست که 83 هزار واحد صنفی تاوان آن را بپردازد بنابراین به دولت پیشنهاد دادیم که تسهیلات لازم به این بنگاه های کوچک پرداخت شود.

 

فاضلی اضافه کرد: پس از مذاکراتی که با  وزیر صنعت پیشنهاد دادم که هزینه حامل های انرژی و بیمه کارگران به دولت واگذار شود.

 

وی تاکید کرد: معتقدم که 100 درصد قیمت نان باید آزاد شود و در مقابل دهک های ضعیف جامعه تقویت شود و اینطور نباشد که همه اقشار جامعه از فقیر و غنی نان را با قیمت واحد تهیه کنند. 

 

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: جلسه آینده ستاد تنظیم بازار هفته بعد تشکیل  و در این جلسه تصمیم نهایی در خصوص وضعیت نان گرفته شود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------