آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

بهروز نعمتی ۵ اصلاح مهم لایحه بودجه پس از رد کلیات در کمیسیون تلفیق را تشریح کرد/ افزایش سهم پرداخت نقدی یارانه‌ها در سال ۹۷



اخبار,اخبار اقتصادی,بهروز نعمتی

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ۵ اصلاح مهم لایحه بودجه پس از رد کلیات در کمیسیون تلفیق را تشریح کرد و از احتمال بررسی کلیات بودجه در جلسه علنی روز چهارشنبه خبر داد.

بهروز نعمتی در گفتگو با مهر در خصوص اصلاحات لایحه بودجه پس از رد کلیات در صحن علنی در کمیسیون تلفیق گفت: اوراق مالی در بخش غیردولتی ۲۵ هزار میلیارد و در بخش دولتی هزار میلیارد در لایحه دولت در نظر گرفته شده بود. در کمیسیون تلفیق این رقم به ۴۷ هزار میلیارد افزایش یافته بود که با اصلاح لایحه بودجه پس از رد کلیات به ۳۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد کاهش یافت.

 

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: درآمدهای ناشی از هدفمندی یارانه ها در گزارش کمیسیون تلفیق ۸۷ هزار میلیارد بود که پس از اصلاح به ۹۹ هزار میلیارد افزایش یافت.

 

وی گفت: پرداخت نقدی یارانه ها نیز در کمیسیون تلفیق ۲۳ هزار میلیارد تصویب شده بود که پس از اصلاح مجدد لایحه بودجه به ۳۰ هزار میلیارد افزایش یافت. بنابراین تعداد افرادی که به آنها یارانه پرداخت خواهد شد افزایش می یابد.

 

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: اعتبارات مربوط به تهاتر تامین اجتماعی با دولت در کمیسیون تلفیق ۳۰ هزار میلیارد تصویب شده که با اصلاح لایحه بودجه به ۵۰ هزار میلیارد افزایش یافت.

 

نمعتی گفت: رقم اختصاص یافته به بازنشستگان جهت یکسان سازی حقوق در لایحه دولت یکهزار میلیارد بود که در کمیسیون تلفیق به ۲ هزار میلیارد افزایش یافت که پس از رد کلیات بودجه و اصلاح مجدد در کمیسیون تلفیق به ۳ تا ۴ هزار میلیارد افزایش یافت.

 

وی همچنین اظهار داشت: احتمالا رسیدگی به کلیات بودجه ۹۷ روز چهارشنبه هفته جاری در دستور کار صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------