آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت فقر مطلق,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد مجموع دو پرداختی به اقشار محروم، یعنی یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر کفایت نمی‌کند.…

تجربه زندگی بهتر با خیریه کوینکس



حتما تا به الان نام صرافی بزرگ کوینکس را شنیده‌اید. کوینکس یک صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال است که در حال فعالیت در زمینه خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال است و معامله‌گران بسیاری در سراسر جهان از این طریق کسب درآمد می‌کنند.

این صرافی در سال 2022 اقدام به تاسیس انجمن خیریه به منظور توسعه پوشش‌دهی سطح ضعیف جامعه و یاری رساندن به کودکان مشغول به تحلیل و... نموده است. خیریه کوینکس به‌عنوان سازمان خیریه بین‌المللی شناخته شده است و در حال حاضر با چندین سازمان غیر انتفاعی در زمینه‌های مشترک فعالیت می‌کند.

 

در این‌جا قصد داریم به معرفی خیریه و امورات انجام شده توسط آن بپردازیم. برای شناخت و آگاهی بیش‌‌تر درباره این صرافی آنلاین، با ما همراه باشید.

 

خیریه کوینکس

 

خیریه کوینکس چه زمانی تاسیس شد؟

همان‌طور که در مطالب پیشین بیان شد، این خیریه در سال 2022 با اهدافی همچون تغییر سطح زندگی و ارتقا بخشیدن به آن با کمک فناوری پیشرفته بلاک چین، ایجاد صندوق خیریه به مقدار چند میلیون دلار، یاری رساندن به قشر محروم جامعه، کمک به دانش‌آموزان و فراهم آوردن بستری برای تحصیل آسان‌تر و... تاسیس شد.

 

اهداف خیریه کوینکس

این خیریه فعالیت خود را مبنی بر رویدادهای مهمی همچون انواع کمک‌های امدادی و پزشکی در شرایط حاد و اضطراری، کمک‌های مردمی و افزایش روحیه مردم برای زندگی بهتر و... آغاز کرده است. مبارزه با فقر و فقرزدایی، از جمله مهم‌ترین شعار خیریه کوینکس به‌شمار می‌رود‌.

 

ماموریت این انجمن بر رسیدگی به فعالیت‌های بشر دوستانه و کمک‌های مردمی با استفاده از بلاک چین، متمرکز است‌ و مردم را به عنوان اولین اولویت خود دانسته است‌‌. این خیریه با تلاش خود نشان داده است که می‌توان با یاری رساندن به قشر آسیب ‌پذیر جامعه، مشارکت فعال در اقدامات بشردوستانه، کاهش میزان اختلافات طبقاتی و همچنین ایجاد برابری در سطح آموزشی در سراسر جهان، کمک‌های بسیاری در بهبود چشمگیر این مشکلات انجام داد.

 

بسته‌های نوروزی

یکی دیگر از اهداف کوینکس، رفع نیازهای مالی و معیشتی افراد است. از این رو این موسسه برای ایام نوروز، بسته‌های معیشتی و نوروزی مختلف که شامل هفت سین، آجیل، کارت تبریک، شیرینی و... را به مردمان نیازمند یکی از روستاهای آذربایجان شرقی اهدا کرد.

این اقدام با هدف ایجاد شادی برای افراد و زیبایی بخشیدن به سفره‌های نوروزی آنان، از سوی کوینکس انجام شده است. شاید بتوان با کمک‌های کوچک، شادی بزرگی را در دل افراد ایجاد کرد. کمک‌های معیشتی برای قشر ضعیف و آسیب‌دیده جامعه، کمی از میزان مشکلات آنان می‌کاهد.

 

خیریه کوینکس

 

آموزش به کودکان توسط انجمن خیریه کوینکس

در انجمن کوینکس، از طریق رمز ارزهای مختلف و همچنین فناوری پیشرفته بلاک چین، آموزش‌های گسترده‌ای برای کودکان مناطق محروم و تمام دانش آموزانی که دسترسی به تحصیل ندارند، قرار گرفته است. علاوه بر این، صندوق خیریه انجمن کوینکس قصد دارد با حمایت‌های روز افزون خود، به یاری افرادی که در بحران‌های اقتصادی و اجتماعی قرار دارند، بپردازد.

انجمن کوینکس بخشی از درآمد خود را صرف فعالیت در زمینه توزیع منابع مختلف آموزشی کرده است. یکی دیگر از اقدامات مهم این انجمن، همکاری با برخی دانشگاه‌ها و موسساتی است که فراهم آوردن امکانات بیشتر برای تحصیل آسوده و دسترسی رایگان به منابع آموزشی مختلف را برای قشر ضعیف، به دنبال دارد.

 

از دیگر اقدامات این انجمن می‌توان به تامین منابع رفاهی و مالی برای افرادی که در اثر بلای طبیعی مختلف از جمله سیل یا زلزله دچار آسیب شده‌اند، اشاره کرد. تامین تجهیزات و داروهای مختلف پزشکی برای کودکان و رفع نیازهای ویژه افرادی که مبتلا به بیماری خاص هستند، از وظایف این خیریه به دور نیست.

 

اهمیت صرافی کوینکس به عنوان یک انجمن خیریه

امروزه صرافی بزرگ کوینکس به‌عنوان یک صرافی معتبر رمز ارز، تلاش دارد تا از طریق رمز ارزهای مختلف و بلاک چین، امکانات گسترده‌ای را جهت فراهم آوردن بستری عدالت محور برای اقشار ضعیف جامعه، ایجاد کند. همان‌طور که بیان شد، این امورات ممکن است به‌عنوان ایجاد امکانات آموزشی برای کودکان در حال تحصیل، تامین تجهیزات پزشکی و آموزشی ، تامین منابع مالی و رفع نیازهای ویژه گروه‌های ضعیف انجام شود.

 

همچنین ارائه انواع دوره‌های مختلف آموزشی بلاک چین توسط این انجمن و سایر امکانات فناوری ارتباطات برای مردم آسیب دیده، از جمله دیگر اقدامات آن به شمار می‌رود. امروزه به دلیل وجود 700 میلیون نفر در شرایط حاد اقتصادی در جهان، موسسه خیریه کوینکس اهمیت بسیاری در زمینه فراهم آوردن انواع امکانات رفاهی برای کودکان و نوجوانان مختلف در سراسر جهان، دارد.

 

لازم به ذکر اسن که این اهمیت جدا از اینکه سبب کمک به افراد نیازمند می‌شود، پایداری اقتصادی و اجتماعی جامعه را به میزان قابل توجهی به دنبال دارد و همچنین از تعداد جوامع آسیب‌پذیر جامعه به مقدار چشم‌گیری کاسته می‌شود.

 

تلاش مشترک برای ایجاد عدالت آموزشی

برابری و عدالت آموزشی نوعی هدف بلند مدت به‌شمار می‌رود که می‌توان از منظر اجتماعی به آن دست پیدا کرد. انجمن کوینکس و سایر سازمان‌های خیریه در جهت تحقق این هدف تلاش کرده و سعی می‌کنند بستری مناسب را برای تحصیل کودکان و نوجوانان فراهم آورند.

انجمن کوینکس تلاش می‌کند تا جامعه‌ای بدون فقر آموزشی ایجاد کند. جامعه‌ای که کودکان و نوجوانان در سراسر جهان شرایط تحقق تمامی استعدادهای خود را داشته باشند. از این رو این موسسه با افزایش آگاهی عمومی افراد، دسترسی آنان به منابع آموزشی را گسترش می‌دهد.

 

جمع بندی

همان‌طور که در این مقاله توضیح دادیم، کوینکس نوعی صرافی ارز دیجیتال است که معامله‌گران بسیاری در آن به خرید و فروش رمز ارز می‌پردازند. این صرافی با تاسیس انجمن خیریه، توانسته کمک‌های گسترده‌ای در زمینه معیشتی، آموزشی، فقر زدایی، مالی و... به جامعه و افراد کند و مهم‌ترین هدف آن تجربه زندگی بهتر است.

 

همچنین این انجمن برای کودکانی که در معرض فقرزدایی، جنگ و انواع بیماری‌ها هستند، اقدام به فراهم کردن انواع لوازم آموزشی، حمایت‌های نقدی و لوازم روزمره می‌کند. همکاری خیریه کوینکس با سازمان‌های خیریه مختلف در سراسر جهان از طریق ترویج برنامه‌های گوناگون خیریه، تامین مالی با هدف پایداری مشارکت عمومی و صمیمانه، یکی دیگر از اقدامات مفید این انجمن در راستای کاهش فقر در سراسر جهان است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024