آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

آغاز توزیع قبوض مشترکان پرمصرف برق/ ۵ ویژگی قبوض جدید برق



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

توانیر اعلام کرد:
آغاز توزیع قبوض مشترکان پرمصرف برق/ ۵ ویژگی قبوض جدید برق

یک مقام مسئول در توانیر از آغاز انتشار و توزیع صورت‌حساب تخصصي برق، ويژه مشتركان ديماندي بالاي يك مگاوات در برخی از استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود حقی فام با اشاره به رونمایی و آغاز انتشار و توزیع صورت حساب تخصصي برق، ويژه مشتركان ديماندي پرمصرف بالاي يك مگاوات در برخی از استان‌های کشور، گفت: از اين صورت حساب انحصاري و مستقل ويژه مشتركان ديماندي بالاي يك مگاوات براي اولين بار در صنعت برق در شرکت توزيع برق استان مركزي رونمايي شد.

معاون هماهنگي توزيع شرکت توانير با اعلام اینکه در اين صورت حساب جدول مصرف انرژي و عملكرد طرح ذخيره عملياتي و همكاري صنايع مشمول و توصيه‌هاي مديريت مصرف برق درج شده است، تصریح کرد: بر این اساس مشتركان ديماندي مي‌توانند از مزیت‌های نسل جدید قبوض برق استفاده کنند.

این مقام مسئول در تشریح مزیت قبوض جدید برق ویژه مشترکان پرمصرف، توضیح داد: جابه جايي فعاليت از ساعت پيك به كم باري، اعمال تعميرات و تعطيلات ساليانه، انتقال تعطيلي از روز جمعه به يكي از روزهاي هفته به جز پنجشنبه، به كارگيري مولدهاي مقياس كوچك (خود تامين) و مشاركت در طرح ذخيره عملياتي (كاهش بار مصرفي با اعلام قبلي شركت توزيع برق) صنعت برق را در كاهش پيك تابستان در بازه زماني ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهريور همکاری کنند.

معاون هماهنگي توزيع شرکت توانير خاطرنشان کرد: مشترکان برای بهره مندی از مزیت‌های قبوض جدید برق می‌توانند در صورت تمايل به ادارت خدمات مشتركان برق در سراسر کشور مراجعه كنند.

 

اخبار اقتصادی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------