آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

کمک به ایران برای پیوستن به سازمان تجارت جهانی/ تشکیل دفتر تجاری ایران و فرانسه



اخبار,اخبار اقتصادی,ماتیاس فکل

ماتیاس فکل در نشست خبری مشترک وزرای کشاورزی ایران و فرانسه، اظهار کرد: همکاری‌های بلندمدت ایران و فرانسه آینده خوب و جاه‌طلبانه‌ای دارد و می‌توانیم موضوعات مختلفی را بر مبنای همین همکاری‌ها مطرح کنیم و توسعه دهیم.

وی ضمن اظهار امیدواری از توسعه همکاری‌های ایران و فرانسه در حوزه‌های مختلف اقتصادی، افزود: امکانات فرانسه از همین امروز در جهت افزایش مشارکت‌های اقتصادی بین دو کشور در اختیار ایران است و دفتر تجاری مشترک ایران و فرانسه در سفارت این کشور در تهران نیز در همین راستا تشکیل شده است.

وزیر تجارت فرانسه ادامه داد: همکاری‌های مشترک ایران و فرانسه در چارچوب موافقتنامه‌های وین است و کاملا حسن نیت و دقت در این توافقات بین دو کشور وجود دارد.

فکل تاکید کرد: در کنار ایران هستیم تا بتوانیم کاری کنیم که به سازمان تجارت جهانی بپیوندد و فرانسه با توجه به اینکه خیلی سنت‌گراست در زمینه سیاسی و اقتصادی و در سطوح چندجانبه بین‌المللی می‌تواند در کنار ایران باشد.

توسعه واردات محصولات باغی ایران در دستور کار
وی گفت: جدول زمانی برای رفع محدودیت‌های همکاری بین ایران و فرانسه تهیه شده و در خصوص واردات محصولات باغی از ایران نیز با وزیر کشاورزی، غذا و جنگلداری فرانسه در چارچوب مشخص شده‌ای هماهنگ هستیم و بر اساس ویژگی‌های جغرافیایی ویژه می‌توانیم در تغییراتی که بین وضعیت همکاری دو کشور به وجود می‌آید توسعه واردات محصولات باغی ایرانی را در دستور کار قرار دهیم.

اخبار اقتصادی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------