گران کردن دوباره قیمت آرد به ضرر مردم است



نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با بیان اینکه پیش‌تر دولت بدون سر و صدا اقدام به گران کردن نان کرده بود، از افزایش مجدد 20 درصدی قیمت آرد انتقاد کرد و آن را به ضرر مردم و مشاغل خانگی دانست..

محسن صرامی فروشانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 24 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، ضمن تشکر از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: تذکر می دهم ذوق زدگی در این مرحله از توافق به هیچ وجه درست و عقلانی نیست؛ همچنین اگر دولتمردان آمریکایی از شعار مرگ بر آمریکا ناراحت هستند، این پاسخ به جنایت آنها در فلسطین، یمن، عراق و افغانستان است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی از خدمات و تلاش های مسئولین این سازمان تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه گفت: کمیته ای مشترک بین دولت و مجلس برای پیگیری مطالبات فرهنگیان کشور تشکیل شده است ولی تا کنون گزارشی ارائه نشده است از ریاست مجلس خواهشمندم که دستوری به آقای نقوی حسینی به عنوان رئیس فراکسیون فرهنگیان و دیگر اعضای کمیته پیگیری داده شود که مشکلات فرهنگیان هر چه سریعتر پیگیری شود.

صرامی فروشانی نسبت به تغییرات مدیریتی در سازمان دخانیات انتقاد کرد و گفت:‌ تنباکوی زرد طلایی مخصوص شهرستان خمینی شهر است که متأسفانه با تغییرات ناگهانی در مدیریت سازمان دخانیات کشور این ظرفیت در حال نابودی است.

وی گفت: حقوق بازنشستگان متأسفانه با تأخیر پرداخت می شود و این به نفع کشور نیست لذا خواهان رفع این مشکل در صندوق فولاد و آهن کشور هستیم آقای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور برگزاری جلسه ای را داده اند و این موضوع باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت:‌ دولت می خواهد 20 درصد قیمت آرد را افزایش دهد این در حالی است که پیش تر دولت بدون سر و صدا اقدام به گران کردن نان کرده بود. قرار بود این اقدام به نفع کارگران باشد ولی عواید آن به جیب دولت رفت در این شرایط گران کردن دوباره قیمت آرد به ضرر مردم و مشاغل خانگی است.

اخبار اقتصادی - خانه ملت

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------