آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

شوک شبانه قیمت طلا!



 

طلا , بازار طلا

 

روز چهارشنبه، قیمت طلا پس از افت ۲۰ دلاری شاهد صعود ۶۰ دلاری بود. در حالی که عصر روز گذشته قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۱۶۵۰ دلار نیز تنزل کرده بود، در جریان معاملات شب گذشته، این نرخ بار دیگر تا ۱۷۱۰ دلار صعود کرد.

بدین ترتیب معاملات روز چهارشنبه یکی از پرنوسان ترین روزها برای قیمت جهانی طلا بود، به طوری که ابتدا قیمت طلا شاهد سقوط ۲۰ دلاری بود ولی سپس شاهد رشد حدود ۶۰ دلاری بود.

با شروع معاملات امروز صبح هم روند افزایشی قیمت طلا ادامه یافت، به طوری که در لحظه مخابره خبر، بهای هر اونس طلا با ۳ دلار افزایش دیگر به ۱۷۱۳ دلار رسید.

این رشد پس از آن رخ داد که بانک مرکزی آمریکا اعلام کرد که در جهت رشد مناسب اقتصاد آمریکا، حفظ نرخ تورم در حد ۲ درصد و تسریع کاهش بیکاری محرک های جدیدی را ارائه خواهد کرد و نرخ بهره بانکی تا پایان سال ۲۰۱۴ نزدیک به صفر نگاه داشته خواهد شد.

بدین ترتیب با اعلام رای بانک مرکزی آمریکا مبنی بر عدم تغییر نرخ بهره بانکی تا ۲ سال آینده، قیمت طلا به بالاترین میزان خود طی ۶ هفته گذشته رسید..... /  خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------