آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

رئیس بزرگترین بانک کره جنوبی مهمان بانک ملی ایران



اخباراقتصادی,خبرهای اقتصادی,بانک

همزمان با سفر رئیس جمهور کره جنوبی به ایران، هام یانگ جو رئیس بانک KEB Hana بزرگترین بانک کره جنوبی با دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران در ساختمان مرکزی این بانک دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار رئیس بانک KEB Hana با اشاره به برنامه جمهوری کره برای سرمایه‌گذاری و گسترش روابط تجاری با ایران تمایل بانک متبوع خود جهت انجام خدمات بانکی مشترک با بانک ملی ایران را اعلام کرد.

 در این دیدار دکتر همتی با اشاره به حجم توافقاتی که در مذاکرات دو دولت در جریان است ابراز امیدواری کرد با فعال شدن روابط کارگزاری دو بانک از طریق شعب مرکزی و نیز شعب آلمان و دوبی هر دو بانک خدمات بانکی مورد نیاز برای گسترش روابط تجاری و مالی دو کشور فراهم شود.

هام یانگ جو نیز با اشاره به برنامه بخش‌های مختلف اقتصادی این کشور برای سرمایه‌گذاری و توسعه روابط اقتصادی با ایران اظهار امیدواری کرد بعد از سفر رئیس جمهور این کشور هر چه سریعتر روابط دو بانک تقویت و عملیاتی شود.

 یادآور می‌شود بانک KEB Hana با داشتن 284 میلیارد دلار دارایی بزرگترین بانک کره جنوبی است که از ادغام دو بانک Hana و KEB در سپتامبر 2015 شکل گرفته‌ است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------