آخرین اخبار اقتصادی

دستمزد کارگران ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟

علیرضا میرغفاری گفت: ساختار سه‌جانبه در دولتهای مختلف نقض شده است اما مسئله این است که باید برای قدرتمند کردن و واقعی‌تر…

جهش شارپی بورس در آخرین روز کاری سال 1402



بورس تهران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش معاملات خرد (سهام+حق تقدم) امروز بازار مورخ ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۴۱۲۲ میلیارد تومان بود.

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: بازار از همان دقایق ابتدایی باتقاضای بسیار خوبی همراه شد و در این راستا بخصوص شاخص ساز‌ها خودنمایی کردند که در نهایت باعث شدتا اکثر نماد‌های بازار در مثبت بالا و حتی صف خرید به کار خود پایان دهند و اهالی بازار بعد از گذراندن سالی سخت و پرفراز نشیب با امید به انتظار بهار بنشینند.

 

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: ارزش معاملات خرد (سهام+حق تقدم) امروز بازار مورخ ۲۸ اسفند  ماه ۱۴۰۲، مبلغ  ۴۱۲۲ میلیارد تومان بود همچنین حدود ۸۱ درصد نماد‌ها سبز پوش شدند. تعداد نماد‌های مثبت ۶۲۹ و تعداد نماد‌های منفی ۱۴۶ بوده است.

 

وفایی می‌گوید: امروز حقیقی‌ها ۲۲۶ میلیارد تومان از حقوقی‌ها خرید کردند. در معاملات روز جاری بیشترین تاثیر مثبت را نماد‌های فملی، فولاد، شپنا داشتند و در نهایت شاخص کل با رشد خوبی همراه شد و با ۳۴۶۸۷ واحد افزایش به ۲ میلیون و ۱۹۵ هزار واحد رسید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------