آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

افزایش کرایه حمل و نقل عمومی در تهران



اخبار,اخبار اقتصادی , نرخ کرایه

فرماندار شهرستان تهران گفت: فرمانداری با افزایش 20 درصدی نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران در صورتی که مطابق با نرخ تورم سال آینده باشد، موافق است.

به گزارش ایرنا، 'عیسی فرهادی' روز دوشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان تهران با اشاره به افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی در پایتخت افزود: افزایش نرخ کرایه ها باید مطابق با متوسط نرخ تورم باشد که در اینصورت فرمانداری تهران با این افزایش قیمت ها مخالفتی ندارد.

وی با بیان اینکه هزینه حمل و نقل بسیار سنگین است، گفت: مبلغ پرداختی توسط شهروندان به نرخ واقعی نرسیده و هنوز دولت در این زمینه یارانه پرداخت می کند.

فرهادی در ادامه به چهارمین دوره انتخابات شورایاری های محلات شهر تهران اشاره کرد و افزود: کارگروهی به ریاست معاون سیاسی وزیر کشور دراین زمینه تشکیل شده و طی آن شیوه نامه ای برای برگزاری انتخابات شورایاری ها تدوین شده است.

فرماندار شهرستان تهران گفت: این شیوه نامه به شورای اسلامی شهر تهران ارسال شده تا پس از تصویب برای برگزاری در این دوره از انتخابات شورایاری ها، اجرایی شود.

وی با بیان اینکه می توان انتخابات شورایاری های شهر تهران را در دو مرحله برگزار کرد، اظهار کرد: شهرداری تهران می تواند بخشی از انتخابات را در روز 15 اسفند ماه و بخش دیگر را در 22 اسفند ماه برگزار کند.

وی یادآور شد: 9 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به عنوان عضو ناظر انتخابات تعیین شده اند و فرمانداری تهران نیز به عنوان ناظر عالی در روند برگزاری این انتخابات مشارکت دارد.

شورای شهر تهران لایحه افزایش 15 تا 30 درصدی کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران برای سال آینده را به فرمانداری ارسال کرده که فرمانداری تهران با افزایش حداکثر 20 درصدی نرخ کرایه ها موافقت کرده و لایحه را برای انجام اصلاحات به شورای اسلامی شهر ارجاع داده است.
اخبار اقتصادی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------