ربیعی: اخلاق فروریخته را نمی‌شود بازگرداند



اخبار,اخبار اقتصادی ,مبارزه با فساد مالی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: توجه به فرهنگ از دغدغه های مهم دولت تدبیر و امید و مبارزه با فساد مالی اولویت اخلاقی این دولت است.

علی ربیعی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا در سمنان افزود: در دولت تدبیر و امید همه هم پیمان هستند که آمار دروغ ارایه نشود.

وی اضافه کرد: اخلاق فروریخته را نمی شود بازگرداند و به همین دلیل دولت یازدهم توجه ویژه به مساله کرامت جامعه و فرهنگ دارد.

وی یادآور شد: سیاست رفاهی دولت تدبیر و امید صدقه ای نیست و حقوق مردم و سیاستهای رفاهی دولت در کنار برنامه های رشد و توسعه کشور پیش می رود.

ربیعی با اشاره به سیاست دولت برای توانمند کردن جامعه، تصریح کرد: در مباحث بیمه ای نیز دولت یازدهم موفق عمل کرد و وجود هشت میلیون بیمه شده بیمه همگانی در کشور نیز نشان از همین مساله است.

وی افزود: در برنامه مبارزه با فقر غذایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی 10 میلیون نفر تحت پوشش رفتند.

وی با اشاره به اجرای طرح تکاپو به منظور توسعه اشتغال خانگی تا متوسط در کشور، ادامه داد: سمنان از استانهای ابتدایی در بحث مطالعاتی بوده که ظرفیت خوبی برای اجرای آن دارد.

ربیعی اظهار کرد: در این طرح مشاغل کوچک تا متوسط بر اساس مزیتهای نسبی منطقه و شهر خود، با آموزشهای فنی و حرفه ای تخصصی، توسعه می یابند.

وی یادآور شد: طرح تکاپو مورد تایید دکتر روحانی رییس جمهوری و به تصویب شورای عالی اشتغال رسیده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این وزارتخانه مجموعه سه ضلع کارفرمایان، اشتغالزایی برای بیکاران و کارگران است، گفت: برنامه های این وزراتخانه باید تعادل بین این بخشها ایجاد کند.

علی ربیعی در سمنان ساختمان سه منظوره و درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی و همچنین مراحل اول و دوم مجموعه رشته های ورزشی راکتی ورزشگاه کارگران سمنان شامل دو زمین بین المللی تنیس خاکی را افتتاح کرد.

 

اخبار اقتصادی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------