آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

اعلام کاهش تعداد کارکنان دولت



اخبار,اخبار اقتصادی ,تعداد کارکنان دولت

جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور از کاهش ۳ درصدی تعداد کارکنان دولت خبر داد و گفت: ۶۸ هزار و ۲۰۱ نفر از تعداد کارکنان دولت کاسته شده است.

به گزارش دانشجو، محمود عسکری آزاد، جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور اظهار داشت: در راستای اجرای بند ۱۰ سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر چابک سازی، متناسب سازی و منطقی ساختن تشکیلات نظام اداری و قانون برنامه پنجم توسعه، طی ۱۸ ماه نخست فعالیت دولت با خروج طبیعی کارکنان به طریق بازنشستگی و اعمال سیاست مشارکت های بخش غیردولتی از طریق ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی در بخش غیردولتی و خرید خدمات بجای تولید خدمات و محدودیت صدور مجوزهای استخدامی در دولت یازدهم، ۶۸ هزار و ۲۰۱ نفر از تعداد کارکنان دولت کاسته شده است.

جانشین معاون رئیس جمهور گفت: طی این مدت در مجموع ۸۴ هزار نفر از استخدام دولت خارج و ۱۵ هزار و ۷۹۹ نفر به جمع کارکنان دولت اضافه شده اند.

عسکری آزاد اظهار داشت: براساس این گزارش مجوز استخدام ۲ هزار و ۷۱۶ نفر از استخدام شدگان دولت یازدهم صادر شده و بیش از ۱۳هزار استخدام براساس مجوزهای صادر شده در دولت دهم بوده است. طی ۱۸ ماه گذشته ۶۹ هزار کارمند رسمی و ۱۵ هزار کارمند غیررسمی از بدنه دولت جدا شده اند.


اخبار اقتصادی - دانشجو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------