آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

مذاکرات ایران با روسیه برای دریافت 7 میلیارد دلار وام



اخبار,اخبار اقتصادی ,وزیر انرژی روسیه

وزیر انرژی روسیه گفت کشورش در حال بررسی ارائه 2 وام به ارزش 7 میلیارد دلار به ایران است.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، الکساندر نوواک، وزیر انرژی روسیه گفت کشورش در حال بررسی ارائه 2 وام به ارزش 7 میلیارد دلار به ایران است.

نوواک به خبرنگاران گفت، بانک دولتی ونش اکونومیک بانک روسیه و بانک مرکزی ایران در حال مذاکره در مورد پرداخت وام 2 میلیارد یورویی (2.1 میلیارد دلاری) به ایران هستند در حالی که ایران و روسیه نیز در حال مذاکره در مورد وام بین دولتی به مبلغ 5 میلیارد دلار هستند.

پیشتر معاون وزیر دارایی روسیه گفته بود، وزارت دارایی این کشور درخواست رسمی ای از ایران برای دریافت اعتبار 5 میلیارد دلاری دریافت نکرده است.

ماه گذشته رسانه های خبری گزارش دادند، الکساندر نوواک وزیر انرژی روسیه در سفر به تهران با مقامات ایرانی در مورد ایجاد خط اعتباری 5 میلیارد دلاری به درخواست تهران گفت و گو کرده است.

یکی از مسئولان وزارت انرژی روسیه گفته بود: «مقامات روسی بررسی درخواست ایران در مورد اعطای اعتبار 5 میلیارد دلاری به منظور سرمایه گذاری در پروژه های زیرساختی، حمل و نقل و حفاری ها با مشارکت شرکت های روس را در دستور کار خود قرار داده اند.»

 

اخبار اقتصادی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------