گزارش بلومبرگ از وضعیت بازار جهانی طلا



اخبار,اخبار اقتصادی ,وضعیت بازار جهانی طلا

 

اخبار اقتصادی - گزارش بلومبرگ از وضعیت بازار جهانی طلا

قیمت هر اونس طلا دوشنبه با اندکی کاهش نسبت به روز جمعه به 1321 دلار رسیده است

به گزارش اقتصاد ایرانی به نقل از بلومبرگ؛ بهای طلا در حالی معامه می شد که آشفتگی در بازارهای مالی نوظهور و داده های اقتصادی آمریکا افزایش یافته است. اگر چه بهای طلا از سه هفته پیش  روند صعودی خود را شروع کرده است و تا حدودی توانست کاهش 28 درصدی سال 2013 را جبران کند اما هنوز در مقابل نوسانات اقتصادی جهان واکنش نشان می دهد.
 
بر اساس این گزارش. قیمت هر اونس طلا دوشنبه با اندکی کاهش نسبت به روز جمعه به 1321 دلار رسیده است و برای تحویل فوری به 1325 دلار و 10 سنت رسید.
 
پس از انتشار داده های نه چندان مناسب در بخش مسکن و تولیدات کارخانه ای آمریکا، بر نگرانی سرمایه گذاران افزود. سرمایه گذاران همچنان در انتظار نشست ماه مارس فدرال رزرو مبنی بر اجرای سیاست های پولی بسر می برند.  این در حالیست کهتظاهرات مرگبار در اوکراین و تایلند در حال حاضر به اقتصادهای نوظهور صدمه وارد کرده است که در کنار کاهش محرک پولی فدرال رزرو می تواند این کشورها را با مشکلات جدی اقتصادی مواجه کند.
 
بر اساس این گزارش میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز روز جمعه با 0.34 درصد افزایش به بیش از 798 تن رسیده است. این رقم روز پنج شنبه به 795 تن رسیده بود. 
اخبار اقتصادی - اقتصاد ایرانی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------