آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

TCL محصولات جدیدش را با همکاری مادیران وارد بازار ایران می‌کند



محصولات TCL,شرکت مادیران,لوازم خانگی تی‌سی‌ال

 
درشهریورماه 1396  شرکت مادیران مراسمی شامل کنفرانس خبری، سخنرانی، قرعه کشی جوایز با حضور شرکای تجاری و مدیران شرکت های مادیران در هتل اسپیناس پالاس تهران ترتیب داده که طی آن دو شرکت مادیران و تی‌سی‌ال  "TCL "، همکاری خودشان را اعلام کردند. شرکت مادیران زین پس به عنون تنها نماینده تولید کننده و پخش محصولات تلویزیون و لوازم خانگی تی‌سی‌ال فعالیت خواهد داشت TCL. یک شرکت چند ملیتی چینی و سومین تولید کننده تلویزیون دنیا است که جزو معدود تولید کنندگان تلویزیون بوده و دارای کارخانجات تولید صفحه نمایش است. 75 هزار نفر نیروی انسانی در هفت مرکز  تحقیق و توسعه این شرکت مشغول به کارند.

 

محصولات تی سی ال که در 160 کشور جهان عرضه می شوند ارزشی بالغ بر 11میلیارد دلار دارند. در سال ۲۰۱۰ شرکت تی‌سی‌ال بیست‌وپنجمین تولیدکننده‌ی بزرگ لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان بود و در سال ۲۰۱۳ نیز به‌عنوان سومین تولیدکننده‌ی بزرگ تلویزیون در بازار جهانی لقب گرفت .تی سی ال سالانه بیش از 20 میلیون دستگاه تلویزیون  تولید کرده و به سایر کشورها صادر می کند.  یکی از بزرگ‌ترین برندهای چینی به حساب می‌آید که نزدیک به ۱۰ سال است که در بازار ایران فعالیت می‌کند و اکنون می‌خواهد سهم بیشتری از بازار کشور به دست بیاورد.

 

شرکت مادیران دارای کارخانه‌ای در زمینی بالغ بر ۷۰۰۰۰ متر مربع است که در چهار ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. ظرفیت این کارخانه در حالت تک شیفت به بیش از ۱۸۰ هزار دستگاه در سال می‌رسد و مجهز به پیشرفته‌ترین ماشین‌ آلات روز اروپاست. مادیران تجربه‌ی عرضه‌ی تلویزیون‌های شارپ و ایکس‌ویژن را نیز در بازار کشور دارد.


مادیران بیش از ده سال است که وارد بازار تلویزیون ایران شده و توانسته جایگاه مناسبی هم به دست بیاورد و در حال حاضر در رتبه سوم بیشترین فروش تلویزیون در سطح ایران قرار دارد.
 
مدیر عامل شرکت مادیران ، جناب آقای بابک ثقفی در نشست خبری روز ۲۸ شهریور ماه که با حضور اصحاب رسانه انجام شد، گفت: ” گارانتی محصولات تی سی ال که توسط مادیران انجام می‌شود، دو ساله و شامل همه موارد غیر از شکستگی است”.


وی در ادامه گفت :” محصولات مادیران طوری طراحی و طبقه بندی شده است که همه افراد با هر میزان درآمد بتوانند آنچه که مدنظرشان هست را خریداری کنند. ” همچنین در این نشست خبری مدیران شرکت تی‌سی‌ال اعلام کردند که از بین ده‌ها شرکت‌های داخلی، شرکت مادیران را به عنوان نماینده‌ی منتخب خود انتخاب کرده‌اند که بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت دارد و از توان هزار نیروی متخصص ایرانی بهره می‌برد. – ما در حال حاضر تلویزیون TCL را در کارخانه مادیران تولید می کنیم و برای یکسال آینده نیز تولید لوازم خانگی را در نظر خواهیم داشت.

در خلال این نشست خبری “امیر مسعود امیری” رئیس هیئت مدیره و “بابک ثقفی” مدیرعامل مادیران به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند:
– با توجه به توافقات صورت گرفته ما امکان صادرات محصولات تولید شده در ایران را خواهیم داشت.

– TCL سومین تولید کننده تلویزیون در دنیاست و این ویژگی امکان بسیار خوبی برای رقابت در بازار داخلی و خارجی را به ما می دهد.


– گارانتی این تلویزیون ها همانند محصولات دیگر ما ۲ ساله خواهد بود و تمام قطعات آنها شامل گارانتی خواهد بود.

– محصولات ما محدود به تلویزیون نخواهد بود و سعی ما بر پوشش کامل محصولات TCL در آینده است.


– کارخانه تولیدی ما مساحتی بالغ بر ۷۳ هزار متر دارد و سرمایه گذاری انجام شده در این زمینه بالا بوده است. ما علاوه بر این موضوع برندهای دیگر نظیر X-Vision را نیز توسعه خواهیم داد.

– محصولات TCL بطور مشترک در کارخانه مادیران در کنار محصولات دیگر نظیر مانیتور و تلویزیون های LG، Sharp و X-Vision تولید می شود.


– برنامه هایی در آینده برای تاسیس کارخانه ای مجزا برای تولید لوازم خانگی داریم.

– ما تمامی مدلهای تلویزیون TCL را بطور ۱۰۰% و CKD در داخل تولید می کنیم و قصد وارد کردن اینگونه محصولات را نداریم.


– X-Vision در حال حاضر مقام سوم سهم تلویزیون در ایران را دارد و محبوب ترین برند ایرانی است. جایگاه X-Vision برای قشر کم درآمد بوده است، اما TCL یک رده بالاتر بوده و برای قشری که به دنبال یک محصول درجه یک بین المللی هستند تولید می شود.

 

محصولات TCL,شرکت مادیران,لوازم خانگی تی‌سی‌ال

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------