آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

طرح توزيع سهام عدالت با کارگران ساختماني کامل مي شود



اخبار ,اخبار اقتصادی ,سهام عدالت


اخبار اقتصادی - طرح توزيع سهام عدالت با کارگران ساختماني کامل مي شود

مدیر عامل اتحادیه کشوری تعاونی های سهام عدالت گفت: طرح توزیع سهام عدالت تاکنون شامل 45 میلیون نفر شده است و با تکمیل امور کارگران ساختمانی به 50 میلیون نفر می رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش پاک بین در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: امور توزیع سهام عدالت کارگران ساختمانی در استان ها تمام شده و در تهران هم در حال انجام است.

 

وی افزود: این طرح از دولت پیش آغاز شده است و در دولت یازدهم نیز تکمیل می شود. پاک بین اظهار داشت: در برخی کشورها هم این گونه طرح ها اجرا شده است اما در ایران بهترین نوع آن را اجرا کردیم.

 

وی از سهامداران عدالت خواست هوشیار باشید و از این دارایی ارزشمند خود که پس انداز و پشتوانه خیلی خوبی در زندگی است ، حفاظت کنند.

پاک بین گفت : ارزش این سهام فقط به عرضه آن در بورس و آزادسازی خرید و فروش نیست بلکه می توان از آن برای وثیقه بانکی و حفظ ارزش دارایی نیز استفاده کرد.

 

مدیر عامل اتحادیه کشوری تعاونی های سهام عدالت بر ضرورت فرهنگ سازی در این باره تأکید کرد و گفت : آزادسازی خرید و فروش سهام عدالت هم در دست انجام است اما باید ساز و کاری شفاف داشته باشیم و مشکلاتی جدیدی مانند انحصار و این بار در بخش غیردولتی ایجاد نکند.

اخبار اقتصادی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------