بنزین دستفروشان ناخالص است



اخبار ,اخبار اقتصادی ,بنزین دستفروشان

 

اخبار اقتصادی - بنزین دستفروشان ناخالص است

در پی رواج دستفروشی بنزین در پاییتخت، رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور بر استاندارد و خالص نبودن این بنزین ها تاکید کرد.

بیژن حاج محمدرضا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عرضه بنزین توسط دست‌فروشان در خارج از جایگاه‌های عرضه سوخت اظهار کرد: طبق دستورالعمل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و اتحادیه جایگاه‌داران، مسوولان جایگاه‌ها به هیچ وجه نباید بنزین را در ظرف عرضه کنند.

وی با تاکید بر این که عرضه بنزین، گاز و گازوییل در داخل ظرف ممنوع است، گفت: در گذشته در موارد خاص برای افرادی که در راه مانده بودند با دریافت کارت ماشین در ظروف سه تا پنج لیتری بنزین عرضه می‌شد اما اکنون جایگاه‌ها با ممنوعیت عرضه بنزین در ظرف روبه‌رو هستند.

رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت با بیان این‌که بنزین‌هایی که در حاشیه بزرگراه‌ها و یا نزدیک جایگاه‌های سوخت در داخل ظرف عرضه می‌شوند با خالی‌کردن باک خودروها تامین می‌شوند، اظهار کرد: به هیچ وجه جایگاه‌داران اقدام به ارائه‌ی سوخت در ظرف، به جز در موارد خاص نمی‌کنند.

وی با تاکید بر این‌که بنزین دست‌فروشان خالص نبوده و با موادی دیگری مانند روغن سوخته ترکیب می‌شود، تصریح کرد: این بنزین‌ها استاندارد‌ نبوده و باعث دود کردن اگزوز خودروها و آسیب دیدن خودرو می شود.

حاج محمدرضا با بیان این‌که بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و بازرسان اتحادیه و جایگاه‌هایی که اقدام به عرضه بنزین در ظرف کنند برخورد خواهند کرد، تاکید کرد: برخورد با دست‌فروشان در حوزه اختیارات دولت و نیروی انتظامی است و نیروی انتظامی می‌تواند طبق قوانین فروش خارج از شبکه با دستفروشان برخورد کنند. 

اخبار اقتصادی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------