آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

طرح متنوع‌سازی تعرفه‌های آب در مناطق



اخبار ,اخبار اقتصادی , متنوع‌سازی تعرفه‌های آب

 

اخبار اقتصادی - طرح متنوع‌سازی تعرفه‌های آب در مناطق/ دریافت 20 درصد قیمت آب از مشترکان

مشاور وزیر نیرو با تاکید بر اینکه تعرفه های پرداختی آب باید در مناطق مختلف کشور متفاوت باشد گفت: در حال حاضر سهم مشترکان از قیمت تمام شده آب 19 تا 20 درصد است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا جانباز با بیان اینکه در حال حاضر حدود 19 تا 20 درصد قیمت تمام‌شده آب از مشترکان دریافت می‌شود گفت: مشترکان تنها بخش ناچیزی از قیمت تمام‌ شده آب را پرداخت می‌کنند در حالی که پرداخت واقعی قیمت‌ها می‌تواند نقش به سزایی در مصرف بهینه آب داشته باشد.

مشاور وزیر نیرو تعرفه یکسان آب بها را در سطح کشور اصولی ندانست و اظهارداشت: تعرفه‌های پرداختی باید در مناطق مختلف متفاوت باشد و به مقوله اقتصاد آب بیش از پیش توجه شود.

جانباز ادامه داد: قسمت عمده منابع آب محلی است، بنابراین تعرفه‌های پرداختی باید در مناطق مختلف متفاوت باشد و به مقوله اقتصاد آب بیش از پیش توجه شود.

وی اعمال مدیریت تقاضا در سطح جامعه را بسیار ضروری خواند و اعلام کرد: در حال حاضر، می‌توان با روش‌ های گوناگون مصرف بهینه آب را در جامعه ترویج داد و تقاضای آب را به‌ خوبی مدیریت کرد چرا که هم‌ اکنون بهترین روش جهت مقابله با بحران کم‌ آبی کشور مدیریت تقاضا است.
اخبار اقتصادی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------