آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

خروج بازار سکه و طلا از رکود پس از رمضان



اخبار ,اخبار اقتصادی ,بازار سکه و طلا

 

اخبار اقتصاد ی - خروج بازار سکه و طلا از رکود پس از رمضان

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و نزدیک شدن به مناسبت‌ها، پیش بینی کرد که بازارهای سکه و طلا از رکود خارج شده و خرید و فروش در این بازارها رونق بگیرد.

محمد کشتی آرای در گفتگو با مهر با اشاره به نزدیک شدن به ایام عید سعید فطر و روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، گفت: با توجه به نزدیک شدن به مناسبت‌ها بازار سکه و طلا از رکورد خارج خواهد شد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با تاکید بر اینکه شرایط و وضعیت خرید و فروش در بازار های سکه و طلا در روزهای آتی بهبود خواهد یافت، تصریح کرد: افت قیمت‌ها در بازار داخلی از وضعیت بازارهای جهانی تاثیر می گیرد.

وی به کاهش قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی اشاره کرد و افزود: در هفته گذشته اونس طلا در بازارهای جهانی کاهش یافت، در این زمینه تحولات رخ داده در بازارهای جهانی، تحولات سیاسی و منطقه ای هم تاثیرگذار بوده است.

کشتی آرای همچنین به سقوط هواپیمای مالزی در اوکراین اشاره کرد و افزود: در هفته گذشته این اتفاق منجر به کاهش قیمت سهام اتحادیه اروپا شد که بر روی کاهش قیمت طلا تاثیرگذار بود.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر عامل دیگر را تغییرات ایجاد شده در نرخ بهره آمریکا دانست و افزود: این عوامل منجر به کاهش نرخ اونس طلا در هفته گذشته شدند.

اخبار اقتصادی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------