قيمت خودروهای داخلي در بازار



اخبار ,اخبار اقتصادی ,قيمت خودروهای داخلي در بازار

 

اخباراقتصادی - قيمت خودروهای داخلي در بازار

پرايد ۱۱۱ به‌عنوان پرطرفدارترين محصول سايپا نيز در هفته جاري تغييري نداشته و با قيمت ۲۰ ميليون و ۸۰۰ هزار تومان عرضه شده است. پرايدهاي ۱۳۱ و ۱۳۲ نيز به‌ترتيب قيمتي برابر با ۱۹ ميليون و ۸۰۰ و ۱۹ ميليون و ۳۰۰ هزار تومان داشته‌اند.

 نگاهي به قيمت‌ها در بازار اين هفته نشان مي‌دهد كه قيمت‌ خودروهاي داخلي در تمام مدل‌ها با ثبات همراه بوده است جز يك مدل كه با اندكي كاهش قيمت همراه بوده است.

پژو ۲۰۶ تيپ ۵ خودرويي بوده كه در بازار اين هفته با كاهش قيمت همراه شده است. اين خودرو در بازار اين هفته با ۲۰۰ هزار تومان افت قيمت به ۳۷ ميليون و ۶۰۰ هزار تومان رسيد. ديگر مدل از اين خانواده يعني خودرو V۸ بعد از كاهش قيمت ۳۰۰ هزار توماني كه در هفته‌هاي گذشته تجربه كرد، تغييري نداشته و روي ۳۸ ميليون تومان ثابت مانده است.

تندرها اما از جمله خودروهايي هستند كه به دليل عرضه محدود از سوي كارخانه و همچنين پرطرفدار بودن در بازار، همچنان ثبات قيمت خود را حفظ كرده‌اند. تندر ايران‌خودرو در بازار اين هفته همچنان ۳۸ ميليون و ۳۰۰ هزار تومان بوده است و تندر پارس‌خودرو نيز روي ۳۹ ميليون و ۷۰۰ هزار تومان ثابت باقي ماند. پژو ۴۰۵ بنزيني نيز در بازار اين هفته با قيمت ۲۸ ميليون و ۸۰۰ هزار تومان عرضه مي‌شود. مدل دوگانه‌سوز اين خودرو نيز ۳۲ ميليون تومان قيمت دارد.

پارس سال با قيمت ۳۸ ميليون تومان در بازار اين هفته ثبات قيمت داشته است و پارس دوگانه‌سوز معمولي نيز ۳۷ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان قيمت دارد. سمند ال‌ايكس نيز هم‌اكنون در بازار ۳۰ ميليون تومان قيمت دارد و رانا هم كه عضو كوچك‌تر خانواده سمند است، روي ۳۳ ميليون و ۲۰۰ هزار تومان باقي مانده است.

پرايد ۱۱۱ به‌عنوان پرطرفدارترين محصول سايپا نيز در هفته جاري تغييري نداشته و با قيمت ۲۰ ميليون و ۸۰۰ هزار تومان عرضه شده است. پرايدهاي ۱۳۱ و ۱۳۲ نيز به‌ترتيب قيمتي برابر با ۱۹ ميليون و ۸۰۰ و ۱۹ ميليون و ۳۰۰ هزار تومان داشته‌اند.

تيبا نيز كه مدل هاچ‌بك آن به‌زودي وارد بازار مي‌شود، ۲۳ ميليون و ۸۰۰ هزار تومان قيمت دارد كه خبر از ثبات قيمت اين خودرو مي‌دهد. رنو مگان اما تنها خودرويي است كه در بازار اين هفته يك ميليون تومان افزايش قيمت داشته است تا در شرايطي كه توليد اين خودرو متوقف است، قيمت آن به ۱۰۳ ميليون تومان برسد. 

اخبار اقتصادی - دنیای اقتصاد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------