آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

خروج مسکن از رکودبا افزایش سقف تسهیلات



اخبار ,اخبار اقتصادی ,خروج مسکن از رکود

 

اخبار اقتصادی - خروج مسکن از رکودبا افزایش سقف تسهیلات

عضو کمیسیون عمران مجلس با یادآوری رکود طولانی مدت حاکم بر بخش مسکن،گفت: با توجه به وضعیت موجود و افزایش قیمت مصالح ساختمانی افزایش سقف تسهیلات صندوق پس انداز یک نیازاست و ما از این رویکرد حمایت می کنیم.

محمدابراهیم محبی در گفت و گو با خانه ملت افزایش سقف تسهیلات صندوق پس انداز مسکن حداکثر تا 60 میلیون تومان را اقدامی مثبت و ضروری خواند وگفت: رکود طولانی مدت حاکم بر بخش مسکن در تضاد با اهداف برنامه پنجم توسعه و توجه به این نیاز اساسی است که امیدواریم افزایش سقف تسهیلات صندوق پس انداز مسکن مقدمه ای برای خروج از این وضعیت نامطلوب باشد.

نماینده مردم سنقر وکلیایی در مجلس شورای اسلامی با تاکید برضرورت حمایت دولت از بخش مسکن و فعالان این حوزه مهم اقتصادی، گفت: در بخش مسکن  مباحث و طرح هایی به صورت مقطعی  مطرح می شود که مناسب نیست و به منظور بهبود وضعیت این بخش باید سیاست ها و برنامه های مربوط به این حوزه مانند مسکن اجتماعی و تاسیس صندوق پس انداز مسکن شفاف و روشن اعلام شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: انتظار می رود وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولی بخش مسکن در گام اول تعیین تکلیف یک میلیون واحد مسکن مهر و تحویل این واحدها به متقاضیان را به عنوان پیش شرط ساماندهی حوزه مسکن در دستور کار این وزارتخانه قرار دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت مجلس از افزایش سقف تسهیلات صندوق پس انداز مسکن، یادآور شد: باید مراقب بود این اقدام به گسترش فعالیت بخش خصوصی در حوزه مسکن شود نه اینکه سهم دولت افزایش یابد. 

اخبار اقتصادی - خانه ملت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------