آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

پژو پارس XUM به بازار می آید



اخبار ,اخبار اقتصادی ,پژو پارس XUM

 

 اخبار اقتصادی - پژو پارس XUM به بازار می آید

مدیرعامل ایران خودرو مازندران گفت: شروع کار این واحد تولیدی با 40 نفر در سال 89 بوده که این تعداد در حال حاضر به 300 نفرشغل مستقیم رسیده است.

امید حسینی نژاد در گفتگو با مهر افزود: امسال پژو پارس XUM که در بابل تولید می شود با گرفتن مجوز پلاک گذاری توسط ایران خودرو به بازار عرضه خواهد شد.

وی اعلام کرد: از اول سال تاکنون 13 هزار دستگاه پژو روانه بازار شده و تولید روزانه به حدود 90 دستگاه در روز رسیده است. در این شرکت خودروهای پارس سال , پارس elx و پارس xum تولید می شود.

وی اظهار داشت متاسفانه آسان شدن دریافت مدارک دانشگاهی و عدم توجیهات لازم به دانشجو در مورد فوائد انجام امور تولیدی برای کشور, اکثر جوانان جویای کار خواهان شغل پشت میز نشینی  هستند و تصریح کرد: ما در دهه ای هستیم که بیشترین نرخ جوان را دارا هستیم و حیف است به سمت کار در واحدهای صنفی و تولیدی سوق پیدا ننمایند.

کارخانه ایران خودرو مازندران به عنوان واحد نمونه تولیدی سالجاری معرفی و در دهه فجر در آیین تجلیل از واحدهای نمونه از این واحد نیز تقدیر شد.

اخبار اقتصادی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------