آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو/ افزایش قیمت ادامه دارد؟

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو با توجه به رشد چهار درصدی اخیر و رسیدن قیمت به ۰.۰۰۰۰۲۵۸۹ از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ چراکه کل…

اخراج تعدادی از پرسنل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در آستانه سال نو



اخراج کارگران شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
 شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تعدادی از نیروهای خود را در آستانه نوروز اخراج کرده است. 

به گزارش ایلنا از شیراز، یکی از پرسنل این شرکت که دیروز نامه اخراج خود را دریافت کرده است، با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اقدام به تعدیل و اخراج نیروهایی که مبلغ حقوق و دستمزد آن‌ها از طریق شرکت‌های مشاوره پرداخت می‌شود، کرده است، افزود: این شرکت از دو روز گذشته قرارداد حدود ۱۴ نفر از پرسنل را خاتمه زده است و طبق شنیده‌ها مقرر شده که تا دو ماه آینده حدود ۴۰ نفر دیگر از پرسنل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس سرنوشت مشابه‌ای برای آن‌ها رقم بخورد.

 

وی با اشاره به اینکه بسیاری از پرسنلی که قرار است تعدیل شوند در خانه‌های استیجاری زندگی می‌کنند، افزود: بسیاری از این پرسنل روی حقوق‌های ماهیانه حساب باز کرده بودند و با دریافت وام و تسهیلات ماهیانه مبلغ زیادی از حقوق خود را در این محل خرج می‌کردند که اخراج از کار در این موقع از سال زندگی آن‌ها را با مشکلات متعدد مواجه می‌کند.

 

این نیروی کار شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در صورتی که مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی خواستار اخراج تعدادی از پرسنل بودند باید از دو ماه قبل به افراد خبر می‌دادند، تصریح کرد: با این اقدام شرکت قبل از شب عید آواره شدیم.

 

وی یادآور شد: یکی از پرسنل با ۱۹ سال سابقه اخراج شده است و هر جا سئوال می‌کند و علت را جویا می‌شود عنوان می‌کنند که این تعداد نیرو را نمی‌خواهند.

 

وی ادامه می‌دهد: این موضوع که قرارداد کار با تعدادی از پرسنل با شرکت شهرک‌های صنعتی فارس منعقد نمی‌شود، مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس جهت پرداخت حقوق و دستمزد با دیگر شرکت‌ها از طریق مناقصه قرارداد منعقد می‌کند.

 

این پرسنل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه پرسنلی که قرار است اخراج شوند تنها حقوق خود را از شرکت‌های دیگر دریافت می‌کردند و در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس دارای امضا بودند، ادامه داد: حضور ما به صورت کامل در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس است و معرفی نامه و نامه‌های اداری با سر برگ شرکت شهرک‌های صنعتی فارس انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این اتفاق ناگوار زندگی ۴۰ الی ۵۰ نفر را به خطر انداخته است، می‌افزاید: شوربختانه هنوز حقوق و مزایا و میزان عیدی افراد تعدیل شده، پرداخت نشده است.

 

این پرسنل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نامه‌های اخراج را نوبت به نوبت و در زمان پایان وقت اداری به افراد می‌دهند، افزود: تعدادی از نیروهای با سابقه اخراج شده‌اند و نیروهایی که حدود ۶ الی ۱۸ ماه سابقه دارند، ماندگار شده‌اند.

 

این پرسنل می‌افزاید: برخی نیروهای غیربومی به جای نیروهای بومی در این شرکت استخدام شده‌اند.

 

یکی دیگر از پرسنل شرکت شهرک‌های صنعتی که بیش از ۱۵ سال سابقه در این شرکت را دارد، گفت: از سال ۱۳۸۶ در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس مشغول به فعالیت هستم که متاسفانه در بدترین زمان اقدام به اخراجمان کرده اند.

 

وی با بیان اینکه یکی از نیروهای فضای سبز با حدود ۱۰ سال سابقه و ۵۸ سال سن در شهرستان با ۳ فرزند اخراج شده است، گفت: مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به پیمانکار اعلام کرده‌اند که به دلیل نداشتن بودجه تمایل به تمدید قرارداد نیستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------