آخرین اخبار اقتصادی

بهای اجاره خانه ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

رشد 42درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سالهای گذشته بی نظیر است

بهای اجاره خانه در کشور در فروردین، 1.7‌درصد به صورت ماهانه (در مقایسه با اسفند سال گذشته)، افزایش پیدا کرد. به گزارش…

بررسی پروژه های عمرانی تهران در سال 1404



پروژه های عمرانی تهران در سال 1404 مجموعه اقداماتی در حوزه ساخت و ساز مجموعه های متنوع راهسازی ، شهرسازی و ... هستند که البته برخی از آن ها مرحله ابتدایی را آغاز نموده اند و تا پایان سال 1404 به بهره برداری می رسند. دیار 22 لیست مهم ترین پروژه های نیمه کاره و تصویب شده در بخش عمرانی را در تعیین و در اختیار شما قرار می دهد، هر یک از این پروژه ها در بخش و مناطق مختلف از تهران اجرا می شوند.

 

بر اساس اطلاعات مندرج در خبرگزاری های معتبر و حرفه ای، شهردار تهران اینبار با دست پر به سمت صندلی مصاحبه به راه افتاده است. وی با بیان اینکه بودجه هایی برای انجام پروژه های عمرانی در نظر گرفته شده افزود که در برنامه ریزی های تعیین شده اقدامات چشمگیر در حوزه ساخت و ساز، حمل و نقل، راه سازی، مدیریت بحران، خدمات شهری و شهرسازی صورت گرفته است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر پروژه های عمرانی تهران در سال 1404 بپردازیم.

 

بررسی پروژه های عمرانی تهران در سال 1404

 

معرفی پروژه های عمرانی تهران در سال 1404

ممکن است در ابتدا تصور کنید که این تیتر مربوط به پروژه هایی است که در سال 1404 کلید می خورند، این در حالی است که مطالب زیر مجموعه ای از پروژه ها را معرفی می کند که از آغاز آن ها چندین سال میگذرد و در پایان 1404 به بهره برداری می رسند. از مهم ترین پروژه های عمرانی تهران در سال 1404 می توان به موارد زیادی اشاره کرد که برخی از آن ها توسط دولت و برخی دیگر با مالکیت شخصی تولید می شوند. از مهم ترین پروژه هایی که در سال 1404 به پایان می رسند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

پروژه بزرگ برج باغ تریتیوم VIP

یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی در تهران که در زمینی با مساحت 4 هکتار ساخته می شود. این پروژه دارای 9 بلوک 16 طبقه است که 4 طبقه منفی آن به بخش هایی مانند انباری و پارکینگ اختصاصی تعلق دارد. مجموعه فوق العاده لاکچری و جذاب که در طبقه اول آن لابی مجلل قرار گرفته و 11 طبقه مسکونی را شامل می شود. این مجموعه در زیر مجموعه پروژه های ساخت و ساز نیکان سازه سدید قرار دارد و در مجموع 768 واحد مسکونی را با بهترین موقعیت و امکانات رفاهی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

پروژه های عمرانی تهران

 

پروژه تندیس اقاقیا

از دیگر پروژه های عمرانی تهران در سال 1404 می توان به مجموعه فوق العاده لوکس و لاکچری تندیس اقاقیا اشاره کرد که پایان کار آن برای اواسط سال 1404 در نظر گرفته شده است. یک پروژه بسیار گرانقیمت و پر هزینه که زمینی به مساحت 5125 متر مربع برای آن در نظر گرفته شده و شامل 2 بلوک با 18 طبقه مسکونی است.

 

برج های بسیار مقاوم و بادوام که 5 طبقه منفی و اختصاصی دارند و طبقه همکف و اول آن به بخش های تجاری اختصاص داده شده است. هر طبقه دارای 4 الی 7 واحد است و در مجموعه می توان گفت که 228 واحد مسکونی برای این پروژه ها در نظر گرفته شده است.

 

پروژه ترنج

بدون شک پروژه ترنج یکی از قدیمی ترین پروژه های عمرانی تهران است که از زمان گودبرداری تا تحویل مدت زیادی گذشته است. این پروژه که در مالکیت دژیان ارتش قرار داشته و در منطقه 22 و نزدیک به دریاچه چیتگر در حال ساخت است. ترنج شامل دو بلوک 25 طبقه ای مسکونی است که در طبقه اول 1 واحد، طبقه دوم 8 واحد و طبقه سوم 6 واحدی ساخته شده اند.

متراژ واحد های هر برج به ترتیب در برج اول بیا 85 تا 100 متر و در برج دوم بین 95 تا 130 متر است که به خریداران امکان خرید بر اساس بودجه را می دهد. بر اساس پیش بینی های انجام شده زمان تقریبی تحویل این دو برج توسط سازندگان اواخر سال 1403 و اوایل 1404 است.

 

پروژه هما پارسه

این پروژه که با نام پروژه خلبانان و مهندسین پرواز هوا نیز شناخته می شود از دیگر پروژه های عمرانی تهران در سال 1404 است که از بازه زمانی طولانی را به خود اختصاص داده است. این پروژه کار خود را تقریبا از سال 97 آغاز نموده و به کمی تاخیر در سال 1404 به پایان می رسد. پروژه هما پارسه در 3 تیپ متفاوت مشخص شده که هر تیپ دارای واحد هایی با متراژ متفاوت است.

 

به طور مثال واحد های تیپ A متراژ 160 متری دارند این در حالی است که برای واحد های تیپ B و C به ترتیب متراژ 130 و 110 را در نظر گرفته اند. نحوه خرید این واحد ها به صورت اقساطی مشخص شده و به خریداران کمک می کند تا با پرداخت مبالغ کمتر در هر ماه صاحب واحد بسیار شیک و لوکس شوند.

 

موارد عنوان شده تنها بخشی از مهم ترین پروژه های عمرانی در تهران هستند که در ساخت آن ها از جدید ترین متد های ساخت و ساز استفاده شده است. هر یک از پروژه های مذکور تحت مالکیت افراد یا ارگان های خاصی هستند و همین امر سبب شده که برخی واحد ها منحصرا به افراد با مشاغل خاص تعلق بگیرند، این در حالی است که خرید برخی واحد ها برای عموم آزاد است.

 

پروژه های عمرانی تهران

 

جمع بندی

پروژه های عمرانی تهران در 1402 مجموعه ای از پروژه های ساخت و ساز، راه سازی؛ شهر سازی و ... است که برخی از آن ها توسط شهرداری ساخته می شود و برخی دیگر در مالکیت ارگان های خصوصی یا اشخاص هستند. پروژه های بسیار لوکس و شیک که هم ظاهر مدرن دارند و هم از امکانات و قابلیت های متفاوت برخوردار هستند.

 

در مجموعه دیار 22 می توانید لیست کاملی از تمام پروژه های عمرانی در تهران را مشاهده نمایید. در این لیست اطلاعات کامل درباره مساحت زمین، تعداد بلوک، تعداد طبقات، تعداد طبقات در هر واحد، زمان آغاز و پایان کار پروژه، اطلاعات تکمیلی درباره مالک یا سازنده و در نهایت نحوه پیش خرید یا پرداخت پیش پرداخت موجود است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024