آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

زمان اعلام نرخ های جدید لبنیات



  اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی , محصولات لبنی

با توجه به رفع نواقص اسناد درخواست برخی از شرکت های لبنی پیش بینی می شود که نرخ های جدید تا پایان هفته اعلام شود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دبیر انجمن صنایع لبنی ؛رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی با اشاره به آخرین وضعیت بررسی درخواست افزایش قیمت از سوی سازمان حمایت اظهار داشت: اگرچه سازمان حمایت پس از بررسی و کارشناسی درخواست کارخانجات لبنی قرار  بود که هفته گذشته نرخ جدید برای سه محصول شیر، پنیر و ماست را اعلام کند اما این امر تاکنون صورت نگرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه امکان پیش بینی نرخ جدید محصولات لبنی وجود ندارد،  افزود: تمامی اسناد و دفاتر قانونی تعدادی از شرکت های بزرگ لبنی از سوی سازمان حمایت در حال بررسی است از این رو تا اعلام نتایج گزارشات حسابرسی نمی توان پیش بینی در این زمینه داشت.

 

باکری ادامه داد: با توجه به رفع نواقص اسناد درخواست برخی از شرکت های لبنی پیش بینی می شود که نرخ های جدید تا پایان هفته اعلام شود.

 

دبیر انجمن صنایع لبنی در پاسخ به این سوال که برخی کارشناسان افزایش قیمت در شرایط کنونی را امری نادرست می دانند، تصریح کرد: سازمان حمایت پیش از بررسی وضعیت تقاضا در بازار اقدام به بررسی  قیمت تمام شده محصول کرد تا مشخص شود که قیمت های فعلی موجب ضرر و زیان شرکت های لبنی نباشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------