آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

بحث اصلی در جلسه آینده اوپک مدت زمان تعهد خواهد بود نه تمدید



  اخباراقتصادی,خبرهای اقتصادی,اوپک

مشاور موسسه بین‌المللی مطالعات انرژی با اشاره به جلسه هفته آینده اعضای اوپک وغیراوپک،گفت: اوضاع فعلی نشان می‌دهد که احتمال تمدید کاهش تولید وجود دارد و به نظر من موضوع اصلی در مورد مدت زمان تمدید است. 

مهدی امیرمعینی در گفت‌وگو با ایسنا، با بررسی اوضاع کنونی بازار نفت و اظهارنظر اخیر سران کشورهای نفتی، اظهار کرد: اوضاع کنونی بازار جهانی نفت و اخباری که به گوش می‌رسد حاکی از احتمال تمدید توافق کاهش تولید دارد، زیرا این توافق اثر خود را طی یکسال اخیر در بازارهای جهانی نفت نشان داده و قیمت‌ها تا حدی بهبود یافته است.

 

وی افزود: عربستان سعودی به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده اوپک با این تعهد موافق است. همچنین کشورهای هم‌پیمان عربستان سعودی مانند کویت و امارات با این تعهد موافقت خواهند کرد. به عبارت دیگر مخالفتی با تمدید تعهد کاهش تولید وجود ندارد و بحث مهم همکاری روسیه، قزاقستان، آذربایجان و مکزیک است.

 

مشاور موسسه بین المللی مطالعات انرژی در مورد این‌که احتمال دارد کشور جدیدی به این توافق بپیوندد، توضیح داد: برزیل موافقت نکرده وارد این توافق شود و به نظر من تعهد کاهش تولید با همین کشورها ادامه یابد.

 

امیرمعینی با تاکید بر این که بحث اصلی در جلسه آینده اوپک مدت زمان تعهد خواهد بود نه تمدید آن، تصریح کرد: به نظر من این مدت زمان هرچه طولانی‌تر باشد بهتر است زیرا این سیگنال را به بازار می‌دهد که بین اوپک و غیراوپک انسجام وجود دارد و اوپک و غیراوپک در مورد بهبود قیمت‌ها به تفاهم رسیده‌اند و احتمالا سطح قیمت‌ها بین ۵۰ تا ۵۵ دلار تصویب خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------