آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

برای خانه‌های نقلی چقدر باید هزینه کرد؟



  اخبار اقتصادی,خبرهای  اقتصادی, خانه‌های نقلی

خانه‌های کوچک‌متراژ به طور معمول مشتریان و طرفداران زیادی دارد و بازار آن به نسبت سایر خانه‌ها، همواره در رونق است.

به گزارش خبرآنلاین، این روزها نرخ اجاره به حدی بالاست که عده‌ای را به سمت خانه‌های نقلی برای پرداخت هزینه‌ای کمتر کشانده است. اگرچه این خانه‌ها بسیار کوچک هستند، اما اغلب زوج‌های جوان به سمت اجاره این خانه‌ها می‌روند.

 

بر این اساس، خانه‌های کوچک‌متراژ به طور معمول مشتریان و طرفداران زیادی دارد و بازار آن به نسبت سایر خانه‌ها، همواره در رونق است.

 

بررسی وضعیت اجاره خانه‌های کوچک‌متراژ در مناطق مختلف تهران حاکی از آن است که برای این خانه‌ها بسته به منطقه، از اجاره‌های متفاوتی باید پرداخت شود؛ به طوری که برای یک خانه 50 متری در منطقه صادقیه، خیابان یاس با 11 سال سااخت باید 40 میلیون تومان بابت رهن و ماهانه 2 میلیون تومان پرداخت شود.

 

همچنین برای یک خانه در منطقه هاشمی، کوچه هفت‌چنار دوم که 45 متر است، باید 40 میلیون تومان بابت رهن و ماهانه یک میلیون و 350 هزار تومان برای اجاره هزینه کرد.

 

در خیابان باغ صبا، خیابان کلیم‌کاشانی یک خانه 47 متری برای اجاره، 50 میلیون تومان رهن و 400 هزار تومان اجاره ماهانه گذاشته شده است.

 

در خیابان فردوس، خیابان دوازدهم امام زمان نیز برای یک خانه 43 متری باید 5 میلیون تومان ودیعه و 650 هزار تومان اجاره پرداخت شود.

 

در خیابان جمهوری، خیابان شهید نوفلاح نیز یک خانه 38 متری را 13 میلیون و 500 هزار تومان رهن و ماهانه 700 هزار تومان اجاره گذاشته‌اند.

 

در خیابان جوادیه، کوچه حسین‌پور بابت یک خانه 39 متری باید 28 میلیون تومان رهن و ماهانه 300 هزار تومان اجاره پرداخت کرد.

 

  اخبار اقتصادی,خبرهای  اقتصادی, خانه‌های نقلی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------