آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

دلار با ۴۹۴۰ تومان به سال جدید وارد شد/خیز قیمت سکه برای شهریور و دی



  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی , دلار
امروز در نخستین روز معاملات بازار تهران در سال جدید،همزمان با افزایش قیمت دلار،شاخص بورس با 135 واحد افزایش به 96 هزار و 425 رسید؛رشدی که بنا به گفته تحلیلگران می تواند شروع خوبی برای بازدهی بازار سرمایه باشد. 

به گزارش خبرآنلاین،اولین روز معاملات بازار بعد از یک هفته تعطیلی،با رشد قیمت دلار و یورو روبرو شد.در حالی که قیمت دو ارز عمده کشور در حال افزایش است، قیمت طلا و سکه کماکان بدون تغییر نسبت به پیش از تعطیلات نوروز است.

  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی , دلار

در بازار طلا، هر مثقال طلا 678 هزار و 250 تومان معامله شد و به دنبال آن هر گرم طلای 18 عیار 156 هزار و 527 هزار تومان قیمت خورد.

 

در بازار سکه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح امامی یک میلیون و 621 هزار و یکصد تومان بود.سکه طرح قدیم یک میلیون و 570 هزار تومان،نیم سکه 786 هزار تومان و ربع سکه 500 هزار تومان نرخ خورد.

  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی , دلار

در بازار آتی سکه هر قطعه سکه بهار آزادی تحویل در اردیبهشت ماه با 21 هزار و 500 تومان افزایش یک میلیون و 645 هزار تومان قیمت گذاری شد.

 

سکه بهار آزادی تحویل شهریور 24 هزار تومان افزاش داشت و یک میلیون و 705 هزار تومان اعلام قیمت شد.سکه امامی برای تحویل در دی ماه یک میلیون و 783 هزار تومان قیمت گذاری شد.

 

در بازار ارز،امروز دلار آمریکا اولین نرخ خود را 4944 تومان به ثبت رساند.دلار در صرافی های بانکی 4745 تومان بود.

 

یورو امروز با 255 تومان افزایش قیمت به 6 هزار و 91 تومان رسید و هر پوند انگلیس هم با 25 تومان افزایش 6872 تومان معامله شد. 

  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی , دلار

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------