آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

ایران به دنبال خرید هواپیما از کانادا



اخبار,اخباراقتصادی,خرید هواپیما از کانادا


 اخبار اقتصادی -  ایران به دنبال خرید هواپیما از کانادا

رییس سازمان هواپیمایی کشوری با نمایندگان شرکت هواپیماسازی بمباردیر دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایسنا محمد سعید شرفی، مدیرکل دفتر حقوقی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: نماینده شرکت هواپیماسازی بمباردیر در شمال آفریقا و خاورمیانه به اتفاق چند تن از شرکای ایرانی با رییس سازمان هواپیمایی کشوری دیدار و گفت و گو کردند.
 
وی افزود: در این دیدار نمایندگان بمباردیر ضمن معرفی انواع مختلف محصولات این شرکت اعلام آمادگی کردند در راستای تامین هواپیماهای مسافربری، تامین قطعات و انتقال تکنولوژی به ایران با سازمان هواپیمایی کشوری همکاری کنند.
 
شرفی گفت: در این دیدار رییس سازمان هواپیمایی کشوری نیز ضمن اشاره به شرایط خاص جغرافیایی ایران، تعدد فرودگاهها و نیاز کشور به بیش از 400 فروند هواپیما برای یک دهه آینده، ایران را بازار مناسبی برای هواپیماهای ساخت شرکت بمباردیر اعلام و از حضور این شرکت در بازار ایران استقبال کرد.
 
مدیرکل دفتر حقوقی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: شرکت هواپیماسازی بمباردیر نیز ضمن استقبال از همکاری با صنعت حمل و نقل هوایی ایران اعلام آمادگی کرد در صورت فراهم آمدن شرایط برای حضور در بازار ایران، نسبت به ورود هواپیماهای نو، دست دوم و جت های تجاری به بازار ایران اقدام کند.
 
وی تصریح کرد: شرکت کانادایی بمباردیر از شرکت های معتبر و مهم دنیاست که ساخت هواپیماهای CRG مشتمل بر 99 صندلی به عنوان یکی از موفق‌ترین هواپیماهای میان برد این شرکت در دنیا به شمار می رود و تاکنون 1600 فروند از این هواپیماها توسط شرکت مذکور ساخته و به بازارهای بین المللی وارد شده است.
 اخبار اقتصادی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------