آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

تعطیلی شش روزه بازار طلای تهران/ رکود بازار ارتباطی به محرم ندارد



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,بازار طلا
عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران از تعطیلی شش روزه بازار طلای تهران از امروز دوشنبه خبر داد. 

سید محمود شربیانی در گفتگو با مهر گفت: همه ساله همزمان با ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بازار طلای تهران اعم از بنکداران و خرده فروشان از هشتم تا سیزدهم محرم تعطیل است .

 

وی گفت: بازار طلای تهران از امروز دوشنبه ۲۶ شهریور تا روز شنبه ۳۱ شهریورماه تعطیل است و قیمتهای اعلامی طلا و سکه در بازار در این مدت غیررسمی می باشد.

 

عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به ولایتمداری بازار و صنف طلا و جواهر افزود: کسبه و بازاریان با بستن مغازه های خود و با برپایی تکیه و هیات عزاداری به سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان می‌پردازند و اقامه عزا برای این امام همام و یاران باوفایش را بر کسب و کار خود برتر می دانند.

 

این فعال صنفی در مورد فلسفه تعطیلی بازار در ایام شهادت ائمه معصومین علیهم السلام افزود: تعطیلی بازار به یک سنت دیرینه و چند صد ساله بر می گردد و آنها با عشق به اهل بیت عصمت و طهارت واحدهای صنفی خود را تعطیل کرده و در مراسم‌های عزاداری شرکت می کنند.

 

شربیانی با اشاره به رکود موجود در بازار خاطرنشان کرد: رکودی که هم‌اکنون در بازار وجود دارد هیچ ارتباطی با ایام محرم ندارد و افت تقاضا و کاهش حجم خرید و فروش از ابتدای سال تشدید شده  و ناشی از مسایل و فضای کلان اقتصادی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------