آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

سرانجام کارت سوخت‌های قدیمی به کجا می‌رسد؟/ هزینه نوسازی بر عهده کیست؟



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,کارت سوخت‌های قدیمی
عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: سامانه کارت سوخت به بازسازی و به روز شدن نیاز داشته که البته هزینه هایی دارد، اما دولت این هزینه ها را متقبل و بازگشت کارت سوخت رقم می خورد.

 به گزارش خانه ملت ؛سید علی ادیانی با اشاره به احتمال بازگشت کارت های سوخت شخصی، گفت: مردم در حال حاضر کارت سوخت دارند، اما در سنوات گذشته استفاده جامع و کامل به سبک و سیاقی که پیش از این هر صاحب خودرو با استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاه ها سوخت گیری می کرد، ادامه پیدا نکرده است.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزود: در حال حاضر صاحبان خودرو از کارت سوخت استفاده می کنند، اما کارت سوخت متعلق به جایگاه های سوخت است نه کارت سوختی که صاحب ماشین در اختیار دارد.

 

نگاه مجلس و دولت احیای مجدد کارت سوخت است

وی با بیان اینکه وزارت نفت به لحاظ فنی با کمک دستگاه های دیگر درصدد نوسازی و بازسازی همان کارت های سوخت است، ادامه داد: در حال حاضر خودروهای صفری که تولید می شوند کارت سوخت دارند، اما کارت سوخت در شرایط کنونی به دلیل تصمیم اشتباه دولت در یک مقطع گرفته که مجلس با آن مخالفت کرد، برای هر صاحب خودرو فعال نیست.

 

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در شرایط کنونی نگاه مجلس و دولت برای جلوگیری از قاچاق سوخت، مدیریت صحیح بنزین و از سویی برای جلوگیری از اتلاف سرمایه گذاری کارت سوخت احیای مجدد آن است.

 

تمامی خودروها کارت سوخت دارند

وی با بیان اینکه بازگشت کارت سوخت امکانپذیر بوده چراکه اصل سامانه موجود است، افزود: سامانه کارت سوخت به بازسازی و به روز شدن فعالیت ها نیاز داشته که البته هزینه هایی دارد، اما دولت این هزینه ها را متقبل و بازگشت کارت سوخت رقم می خورد.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در بحث گازوییل کارت سوخت به روال سابق ادامه داشته و اجرایی می شود، تصریح کرد: تمامی خودروها کارت سوخت دارند البته ممکن است به دلیل اینکه حدود دو سال افراد از کارت سوخت استفاده نمی کردند کارت آنها مفقود شده باشد که وزارت نفت پیش بینی کرده برای آنها کارت سوخت جدید صادر کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------