آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

ارزش دلار در بازار آسيا کاهش يافت



اخبار,اخباراقتصادی,قیمت دلار آزاد

ارزش دلار پس از انتشار آمار مربوط به بازار کار در آمریکا در روز جمعه کاهش یافت. این آمار حاکی از کاهش فرصت های شغلی در این کشور در ماه مارس است.

در پی انتشار آمار و ارقام ضعیف درباره بازار کار در آمریکا که احتمال افزایش نرخ بهره بانکی را در این کشور کاهش داده است، ارزش دلار در معاملات روز دوشنبه بازار آسیا در برابر دیگر ارزهای رایج جهان کاهش یافت.

به گزارش واحد مرکزی خبر، هر دلار در معاملات امروز بازار توکیو در برابر 119 ممیز 11 ین دادوستد شد، در حالی که هر واحد پول آمریکا در معاملات روز جمعه در مقابل 119 ممیز 77 ین به فروش رسیده بود.

ارزش یورو در این معاملات در برابر دلار و ین افرایش یافت و هر واحد پول اروپا به ترتیب در برابر 1/0982 دلار، و 130 ممیز 84 ین به فروش رسید. هر دلار در معاملات روز جمعه به ترتیب در برابر 1/0879 دلار، و 130 ممیز 16 ین داد و ستد شده بود.

ارزش دلار پس از انتشار آمار مربوط به بازار کار در آمریکا در روز جمعه کاهش یافت. این آمار حاکی از کاهش فرصت های شغلی در این کشور در ماه مارس است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از توکیو، اداره کار آمریکا اعلام کرد در ماه مارس در این کشور 126 هزار فرصت شغلی ایجاد شده است که نصف رقم پیش بینی شده است، و از دسامبر 2013 تاکنون کمترین شمار فرصت های شغلی است که در یک ماه ایجاد شده است.

 اخبار اقتصادی  - واحد مرکزی خبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------