قیمت زمین و ویلا در اطراف حیران+ جدول



با توجه به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستای ییلاقی حیران، قیمت ویلاها و زمین‌های ویلایی مجاز چند است؟

حیران نام روستایی ییلاقی و زیبا در شهرستان آستارا واقع در استان گیلان است؛ این روستا در فاصله ۳۰‌کلیومتری آستارا قرار دارد.

به دلیل ییلاقی بودن این منطقه، ساخت بناهای ویلایی در سال‌های اخیر بسیار چشمگیر بوده‌ ‌است، بنابراین بسیاری از افراد در این منطقه زمین خریداری کرده و به ساخت و ساز می‌پردازند و بسیاری دیگر ویلایی آماده خریداری کرده و از آب و هوای خوش این روستا لذت می‌برند.

البته به تازگی ساخت‌وسازهای غیرقانونی فراوانی در این زمین‌ها انجام گرفته که در رسانه‌ها انعکاس خاصی داشته است.

یکی از مشاوران املاک در این منطقه گفت: قیمت هر مترمربع از زمین‌های ویلایی در این منطقه از 250 هزار تومان شروع می‌شود و تا 430 هزار تومان ادامه دارد.

او در ادامه افزود: به تازگی در اخبار اعلام شده است که زمین‌خواران این منطقه را فرا گرفته‌اند؛ اما به لطف خدا زمین‌هایی که ما تاکنون فروخته‌ایم هیچ مشکلی نداشته و دلیل گران بودن این زمین‌ها این است که اجازه ساخت دارند و به طور یقین زمین‌هایی که با قیمت‌های بسیار ارزان‌تر در منطقه به فروش می‌رسند هیچ‌کدام قانونی نیست و اجازه ساخت ندارد.

همچنین این مشاور در رابطه با قیمت ویلا در این منطقه گفت: در حال حاضر تنها یک ویلای دوبلکس آماده برای فروش داریم که دارای مساحت 2800 متری و 400 متر بنا در دو طبقه است که با قیمت یک میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

مشاور املاک دیگری گفت: قیمت زمین در این منطقه از متری 100 هزار تومان تا 300 هزار تومان است که کاربری تمام آنها مسکونی است.

اخبار,اخباراقتصادی ,ساخت‌وسازهای غیرقانونی

 
اخبار,اخباراقتصادی ,ساخت‌وسازهای غیرقانونی

 

اخبار  اقتصادی  -  اقتصاد نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------