آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

پیش‌ بینی قیمت مسکن در سال 93



اخبار,اخباراقتصادی,قیمت مسکن در سال93


اخبار اقتصادی - پیش‌ بینی قیمت مسکن در سال93

دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن استان تهران گفت: بازار مسکن تا پایان سال آرام است و تعدیل قیمتی در سه ماهه سال 93 نیز نخواهیم داشت.

علیرضا قهاری اظهار کرد: تا پایان سال جو رکود در بازار مسکن حاکم خواهد بود و آرامش در این بازار پیش‌بینی می‌شود.

به گفته‌ وی به دلیل این‌که بازار مسکن به صورت سنتی است براساس سنت رونق معاملات مسکن از اواخر بهار و تابستان آینده آغاز می‌شود.

دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن استان تهران افزود: افزایش قیمت یا تعدیلی در قیمت مسکن در سال آینده پیش‌بینی نمی‌شود اما به دلیل سنتی‌ بودن بازار افزایش حجم معاملات در سه ماهه‌ تابستان پیش‌بینی می‌شود.

قهاری تاکید کرد: سیاست‌های پولی بر جامعه و اقتصاد تاثیر‌گذار است اما جو روانی افزایش وام‌های مسکن بر قیمت‌ها تاثیر چندانی ندارد.

این کارشناس بابیان این‌که تغییرات ایجاد شده در بازار مسکن همچون افزایش وام تاثیری در قیمت‌ها ندارد، اظهار کرد: هدف دولت ایجاد امنیت و صاحب‌خانه‌ شدن مردم است نه افزایش قیمت واحد‌های مسکونی.

از ابتدای امسال روند رکود در بازار مسکن حکمفرما شده که به گفته کارشناسان و صاحب‌نظران این روند تا پایان سال ادامه‌دار است. این درحالی است که افزایش قیمت مسکن از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شد اما امسال روند قیمت مسکن در کنار رکود با کاهش 20 درصدی همراه بود.
اخبار اقتصادی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------