آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

قیمت برخی از آپارتمان‌ها در تهران



اخبار,اخبار اقتصادی,قیمت آپارتمان در تهران


اخبار اقتصادی - قیمت برخی از آپارتمان‌ها در تهران

 یک دستگاه آپارتمان نوساز با مساحت 70 متر و دوخوابه در اشرفی اصفهانی پیامبر مرکزی هر مترمربع 4 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌‎رسد و در  قیطریه - بهار واحدی 67 متری و دوخوابه با پارکینگ و انباری 420 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

در محدوده قصرالدشت واحدی 68 متری و دوخوابه 2 متری 2 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسد و در پونک - کمالی برای واحدی به مساحت 68 مترمربع 300 میلیون تومان، قیمت تعیین شده است.

در میدان شادآباد واحدی 67 متری و یکخوابه با پارکینگ و انباری با شرایط 20 میلیون تومان وام، 28 میلیون تومان رهن و 82 میلیون تومان نقد به فروش می‌رسد و واحدی 70 متری و دوخوابه، نوساز با پارکینگ و انباری در جنت آباد چهارباغ شرقی متری 4 میلیون و 950 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

 همچنین در محدوده سعادت آباد - میدان سرو  آپارتمانی 70 متری و یکخوابه با عمر 9 ساله 390 میلیون تومان فروخته می‎شود و در اشرفی اصفهانی بین حکیم و همت واحدی 66 متری با پارکینگ و انباری 265 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

 آپارتمان دیگری در  اشرفی اصفهانی- 22بهمن با مساحت 68 متر و دوخوابه با پارکینگ و انباری با قیمت 275 میلیون تومان به فروش می‌رسد و واحد دیگری در شاهین جنوبی لاله شرقی با مساحت 66 متر و دوخوابه بدون پارکینگ 220 میلیون تومان فروخته می‌شود.
  اخبار اقتصادی -مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------