آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

امریکا طلا را ارزان کرد / روند قیمت ها به چه سمتی می رود؟



 
اخبار اقتصادی - امریکا طلا را ارزان کرد / روند قیمت ها به چه سمتی می رود؟

 درحالی که قیمت طلا در واکنش به تصمیم گیری های تازه فدرال رزرو روند نزولی را پیش گرفته بود ولی صبح امروز بازهم قیمت ها قدری رشد را تجربه کرد.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از پایگاه خبری کیتکو، بیاینه کمیته تصمیم‌گری بازار آزاد فدرال رزرو، برخی از فعالان بازار را سر در گم کرد، به اعتقاد آن‌ها تصمیم فدرال ‏رزرو در مورد سیاست‌های پولی آمریکا، اندکی انبساطی‌تر از سطح انتظارات بود. اگرچه، عکس‌العمل آنی بازارها به ‏تصمیمات این کمیته نشان می‌دهد که اگرچه این تصمیم انقباضی نبود اما به اندازه سطح انتظارات نیز انبساطی نبود.

 

  از ‏سوی دیگر، شاخص دلار با افزایش روبرو شد، در حالی که نرخ اوراق خزانه‌داری آمریکا، شاخص‌های بورس و قیمت ‏طلا با کاهش روبرو شدند. اگرچه هنوز هیچ اطلاعات مشخصی به عنوان یک کاتالیزور در تعیین نوسانات آنی بازارها ‏ارائه نشده است. در حال حاضر، جانت یلن در حال سخنرانی است و معامله‌گران به شدت سخنان وی را تعقیب می‌کنند.‏

همین جریان سبب شد تا قیمت طلا در بازارهای جهانی بیش از 10 دلار کاهش را تجربه کند. اما بررسی روند قیمت گذاری ها از صبح امروز نشان می دهد که بازهم بهای طلا روند صعودی پیش گرفته است. تحلیلگران بازار براین باورند که کاهش قیمت طلا تداوم چندانی نخواهد داشت و بزودی بازهم روند صعودی بهای این فلزگرانبها آغاز می شود.

اخبار,اخبار اقتصادی,نرخ طلا

اخباراقتصادی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------