آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

تصمیم اخیر اوپک در اقتصاد کشور نقش تعیین‌کننده‌ای دارد



  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, اوپک

رییس کمیته نفت و گاز کمیسیون‌ انرژی مجلس با تأکید بر تصمیم اخیر اوپک بر اقتصاد کشور،‌ گفت: این مسأله با توجه به شرایط اقتصادی کشورمان هم در صادرات و هم در میزان قیمت هر بشکه نفت تعیین کننده است.

 حسن بهرام‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، بابیان این که تصمیمات اوپک اگر خارج از نگاه سیاسی باشد مشخص و تأثیرگذار است، اظهار کرد: در هر صورت نفت کالایی است که بر اقتصاد هر کشوری تأثیرگذار است و با توجه به اتکاء به هر کشور به آن، می‌توان هم در میزان صادرات و هم قیمت نفت تعیین کننده باشد.

 

نماینده مردم نهاوند در مجلس خاطرنشان کرد: نگاه به نفت باید یک نگاه توسعه پایدار باشد و در واقع منطق اوپک باید با نگاه بر قیمت عادلانه هر بشکه نفت باشد که طبیعتاً جامعه بین‌المللی و کشورهای تولیدکننده هم در جهت تولید، صادرات و قیمت نفت گام برمی‌دارند.

 

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با تأکید بر اینکه نتایج نشست اخیر اوپک قطعاً بر اقتصاد ما تأثیرگذار است، گفت: درآمدهای ارزی کشور ناشی از فروش نفت و متأثر از آن است لذا این مسأله با توجه به درآمدهای مالیاتی و صادراتی می‌تواند بر اقتصاد کشور تعیین کننده باشد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------