آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

آپارتمان‌های کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان در پایتخت



مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر تهران عنوان می‌کنند که متقاضیان مصرفی برای ورود به بخش خرید و فروش بازار مسکن گزینه‌های زیادی را پیش‌رو دارند.

 به گفته آنها با توجه به آنکه بازار مسکن در فاز پیش‌رونق قرار دارد علاوه بر فایل‌هایی که به دلیل سن بالا با قیمتی کمتر از میانگین منطقه در بازار عرضه می‌شوند، حجم قابل‌توجهی از واحدهای کم‌متراژ و کمتر از 10 سال نیز با قیمت متناسب با قیمت میانگین منطقه عرضه شده‌اند.

 

به‌عنوان مثال در محدوده خیابان اشرفی‌اصفهانی آپارتمانی 68متری که پنج سال از ساخت آن می‌گذرد، با قیمت 4 میلیون و 40 هزار تومان در هرمترمربع از سوی مالک پیشنهاد شده است. این در حالی است که براساس بررسی‌های میدانی میانگین قیمت واحدهای مشابه در این محدوده در حدود 5 میلیون و 311 هزار تومان در هر مترمربع پیشنهاد شده است. همچنین واحد دیگری در محدوده بلوار‌فردوس غرب، خیابان لاله‌جنوبی با 68 مترمربع زیربنا و 7 سال عمر، مترمربعی 5 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. مشاوران املاک این منطقه عنوان می‌کنند در حال‌حاضر میانگین قیمت آپارتمان‌های مسکونی با وضعیت مشابه این آپارتمان در حدود 5 میلیون و 400 هزار تومان تعیین می‌شوند.

 

  اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی , آپارتمان‌

 اخبار  اقتصادی  -  دنیای اقتصاد 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------