آخرین اخبار اقتصادی

وزیر اقتصاد,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

در سیستم حاکمیتی کشور، وزیر اقتصاد ، هیچکاره است/ سیاست پولی و مالی دولت در جای دیگری تنظیم می‌شود!

به تازگی شایعه کناره‌گیری وزیر اقتصاد مطرح شد و برخی از این تغییر استقبال کردند و آن را مقدمه‌ای برای تغییر فرمان اقتصادی…

قیمت طلا به ۱۲۲۸ دلار رسید



  اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی , قیمت طلا

قیمت هر اونس طلا امروز ۰.۱ درصد رشد داشت و به ۱۲۲۸ دلار و ۱۷ سنت رسید.

 تسنیم نوشت:در حالی که ارزش یورو در برابر دلار افزایش یافته، قیمت طلا امروز افزایش داشت، اما به دلیل کاهش ریسک های سیاسی در فرانسه و احتمال افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا در ماه ژوئن، قیمت فلز زرد، همچنان در مسیر بیشترین کاهش هفتگی از ماه نوامبر به این سو قرار دارد.

 

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز نسبت به پایین ترین رقم 7 هفته اخیر (1225 دلار و 20 سنت) اندکی افزایش یافت، اما در آستانه کاهش هفتگی بیش از 3 درصدی قرار دارد که بیشترین افت هفتگی از هفته منتهی به 11 نوامبر تاکنون است. قیمت هر اونس طلا امروز 0.1 درصد رشد داشت و به 1228 دلار و 17 سنت رسید.

 

ادوارد میر، تحلیلگر موسسه اف سی استون در این باره گفت: «شکی نیست که قیمت طلا در حال حاضر در حال تضعیف است، اما در سطح قیمت بین 1190 تا 1200 دلار که امکان رسیدن به آن دور از ذهن نیست، از حمایت خوبی برخوردار است.»

 

قیمت طلای آمریکا نیز امروز در رقم 1228 دلار و 40 سنت ثابت بود.

 

افزایش احتمال پیروزی امانوئل ماکرون، کاندیدای میانه رو در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه موجب شد تا ارزش یورو در برابر دلار به نزدیکی بالاترین رقم در 6 ماه گذشته برسد.

 

در حالی که کاهش قیمت کالاهای مختلف در بازارهای جهان نگرانی ها در مورد سلامت اقتصاد جهانی را افزایش داده، ارزش سهام های آسیایی امروز برای سومین جلسه متوالی کاهش یافت.

 

بازارها در انتظار آمارهای بازار کار آمریکا در ماه آوریل در ماه جمعه هستند تا چشم انداز بهتری از اقدامات فدرال رزرو در زمینه افزایش نرخ بهره تا پایان سال به دست آورند.

 

اقتصاددانان شرکت کننده در نظرسنجی رویترز انتظار دارند، کارفرمایان آمریکایی در ماه آوریل 185 هزار فرصت شغلی در ماه آوریل ایجاد کرده باشند، در حالی که این رقم در ماه مارس 98 هزار مورد بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------