آخرین اخبار سیاست خارجی

جنگ ایران و اسرائیل ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد

علاوه بر ایران، روسیه نگاه ویژه‌ای به کشور‌های عربی خلیج‌فارس نیز دارد و مواضع این کشور نسبت به جزایر سه‌گانه ایران را نیز باید در همین راستا تعریف کرد. درست است که در…

سندی درباره ایران پرونده قضائی ترامپ را سنگین‌تر کرد



ترامپ،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
رئیس‌جمهور سابق آمریکا در کیفرخواستی که به تازگی از آن رونمایی شده به اتهامات جدیدی در ارتباط با نگهداری اسناد محرمانه پس از ترک کاخ سفید متهم شده است.

به گزارش فارس، رسانه‌های آمریکایی بامداد جمعه گزارش دادند دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا با اتهامات جدیدی در خصوص نگهداری اسناد محرمانه روبرو شده است. 

 

پایگاه آکسیوس گزارش داد سند محرمانه‌ای درباره «حمله به ایران» که ترامپ پیش از این داشتن آن را انکار کرده بود اکنون باعث صدور اتهامات جدیدی علیه او شده است. 

 

بعد از افشارگری شبکه خبری سی‌‌ان‌ان از جلسه‌ای در جولای ۲۰۲۱ که ترامپ در آن به نگه داشتن این سند محرمانه اذعان کرده بود، او مدعی شد که چنین سندی در اختیار ندارد. دادستان‌ها اکنون می‌گویند که ترامپ، در اقدامی غیرقانونی اقدام به نگهداشتن «طرحی درباره فعالیت نظامی در یک کشور خارجی» کرده است. 

 

ماه گذشته ترامپ در پاسخ به سوالی درباره اینکه سی‌ان‌ان فایل صوتی‌ای از او در اختیار دارد که او در آن به نگاه داشتن این سند اعتراف می‌کند گفت: «لاف بود. اگر می‌خواهید حقیقت را بدانید حرف من لاف بود.»

 

او در ادامه گفت: «من فقط چند تا کاغذ داشتم و درباره آنها حرف می‌زدم. سندی نداشتم. هیچ سندی دستم نبود.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------