آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

جان کری: آمریکا به استراتژی تغییر نظام در ایران رسیده‌ است/ دولتی آشفته‌تر از کابینه ترامپ ندیده‌ام



اخبار,اخبار سیاست خارجی,جان کری

وزیر خارجه اسبق آمریکا در جدیدترین مصاحبه خود با اشاره به تصمیم آمریکا برای تغییر نظام در ایران گفت: خروج آمریکا از توافق هسته‌ای متحدان ما را خشمگین و تندروها را تقویت کرده است.

به گزارش ایلنا، «جان کری» وزیر خارجه اسبق آمریکا در جدیدترین مصاحبه خود با رسانه‌های جهان در گفت‌وگو با «پی‌بی‌اس» گفت: هرگز هیچ دولتی را ندیده که به اندازه دولت ترامپ آشفته باشد. وی نسبت به سود بردن دیگر کشورها از آشوب‌های واشنگتن هشدار داد.

 

«کری» گفت: افراد خاصی هستند که آماده هستند و با خوشحالی از این رییس‌جمهور سود خواهند برد. من فکر می‌کنم مردم در سراسر جهان نفس‌هایشان را حبس کرده و منتظرند ببیند چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

«جان کری» سیاست‌های داخلی و خارجی ترامپ را مورد انتقاد قرار داد و گفت: رییس‌جمهور حقایق را تحقیر می‌کند و گفته که خط مشی کنگره و مشارکت آنها تاثیر وحشتناکی در سراسر جهان داشته است.

 

وزیر خارجه اسبق آمریکا گفت: بر این اعتقادم که آمریکا به استراتژی تغییر نظام در ایران رسیده‌ است. خروج آمریکا از توافق هسته‌ای متحدان ما را خشمگین و تندروها را در ایران تقویت کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------