آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

وال‌استریت‌ژورنال: اروپا اعمال تحریم‌های هدفمند علیه ایران را بررسی می‌کند



اخبار,اخبار سیاست خارجی,ظریف و موگرینی

یک رسانه آمریکایی گزارش داده کشورهای اروپایی به دنبال آن هستند درباره اعمال اولین تحریم‌ها علیه ایران پس از برجام رایزنی کنند.

به گزارش تسنیم، یک رسانه آمریکایی گزارش داده کشورهای اروپایی به دنبال آن هستند درباره اعمال اولین تحریم‌ها علیه ایران پس از برجام رایزنی کنند.

 

روزنامه وال‌استریت‌ژورنال مدعی شده دولت‌های اروپایی پس از ادعاهای دانمارک علیه ایران در حال رایزنی برای اعمال اولین تحریم‌های هدفمند علیه تهران بعد از حصول برجام هستند.

 

طبق این گزارش، روز چهارشنبه دیپلمات‌های دانمارکی سفیران کشورهای اتحادیه اروپا را در جریان ادعاهای خود مبنی بر تلاش ایران برای حمله به فردی در خاک دانمارک قرار دادند.

 

ایران ادعاهای دانمارک را «مغرضانه» خوانده و آن را تکذیب کرده است. رژیم صهیونیستی که در تلاش برای بر هم زدن همکاری‌های اقتصادی ایران و اروپا در چارچوب برجام است اعتراف کرده در ادعاهای دانمارک علیه ایران نقش داشته است.

 

دیپلمات‌های اروپایی گفته‌اند وزرای خارجه کشورهای اروپایی در جلسه بعدی‌شان در روز 19 نوامبر درباره گزینه‌های خود در واکنش به ادعاهای دانمارک بحث و تبادل نظر خواهند کرد، اگرچه بعید است تصمیم نهایی را در همان تاریخ بگیرند. 

 

پیش از این سخنگوی اتحادیه اروپا گفته منتظر دریافت اطلاعات بیشتر از سوی دانمارک درباره ادعاها علیه ایران است. بروکسل علاوه بر این بار دیگر بر تلاش برای حفظ برجام تأکید کرده است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------