آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

انگلیس: بروکسل شاید بتواند بعد از خروج آمریکا از برجام آن را حفظ کند



خبار,اخبار سیاست خارجی,بوریس جانسون

وزیر خارجه انگلیس در جمع نمایندگان پارلمان این کشور گفت اتحادیه اروپا ممکن است بتواند در صورت خروج ترامپ از برجام، این توافق را زنده نگاه دارد.

به گزارش فارس، «بوریس جانسون»، وزیر خارجه انگلیس در جمع نمایندگان پارلمان این کشور گفت اتحادیه اروپا ممکن است بتواند در صورت خروج ترامپ از برجام، این توافق را زنده نگاه دارد. 

 

به نوشته گاردین وی علی‌رغم این اضافه کرد: «[در صورت خروج آمریکا] این توافق ارزش کمتری خواهد داشت و کار با آن دشوارتر خواهد شد، اما می‌توان بدون آمریکا برجام را نجات داد. البته رسیدن به این هدف بسیار سخت است.»

 

در همین حال، گاردین گزارش داده اتحادیه اروپا در در حال بررسی امکان فراهم کردن دسترسی به خطوط اعتباری اضطراری و حمایت‌های مالی از شرکت‌های خواستار تجارت با ایران، در صورت خروج آمریکا از برجام است.

 

مطابق این گزارش، وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نشست این هفته در بروکسل درباره برنامه‌های اقتضائی برای خروج احتمالی آمریکا از برجام بحث کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------