آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

لیبرمن: اجازه نمی‌دهیم ایران، آسمان اسرائیل را ببندد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,لیبرمن

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با متهم کردن ایران به تلاش برای گشودن جبهه سوم از بلندی‌های جولان، تاکید کرد اجازه نمی‌دهند سامانه‌های پدافند موشکی ایران باعث بسته شدن آسمان فلسطین اشغالی شود.

به گزارش فارس، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هشدار داد سامانه‌های پدافند موشکی ایران مستقر در سوریه می‌تواند باعث بسته شدن حریم هوایی فلسطین اشغالی شود.

 

لیبرمن شامگاه چهارشنبه طی نشست خبری تلویزیونی گفت تثبیت نظامی ایران در سوریه، به استقرار سامانه‌های پدافند موشکی پیشرفته در این کشور منجر می‌شود که در نهایت می‌تواند آسمان فلسطین اشغالی از شمال تا جنوب را به روی پروازهای نظامی و مسافری ببندد.

 

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» وی با رد این مسئله که اسرائیل در آستانه جنگ با ایران است، تاکید کرد تل‌آویو هرکاری برای ممانعت از افزایش تنش‌ها و انتقام احتمالی ایران انجام می‌دهد.

 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی توضیح داد: «تصور کنید اسرائیل بخواهد یک سامانه در نزدیکی مرز ایران مستقر کند، آنها چه واکنشی نشان خواهند داد؟ جامعه جهانی چه واکنشی نشان خواهد داد؟ (اما) گمان نمی‌کنم که ما در آستانه جنگ باشیم ولی برای هر اتفاقی آماده هستیم».

 

لیبرمن با ادعای اینکه ایران تلاش می‌کند جبهه سومی در بلندی‌های جولان علیه اسرائیل ایجاد کند، افزود: «اگر کسی بخواهد به سمت ما راکت شلیک کند، ما نیز مانع آن خواهیم شد...این پیام را به کسانی لازم است می‌دهم، ارزش ندارد که راکت‌هایتان را به سمت اسرائیل شلیک کنید».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------