آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

واکنش عراقچی به ادعای معاون وزیر خارجه آمریکا



اخبار,اخبارسیاست خارجی,واکنش عراقچی به ادعای معاون وزیر خارجه آمریکا

سیدعباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان نسبت به ادعای معاون وزیر امور خارجه آمریکا واکنش نشان داد

در پاسخ به اظهارات آقای آنتونی بلینکن معاون وزیر خارجه آمریکا ، عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت : توافق نهایی در صورتی که حاصل گردد دارای دوره زمانی مشخصی خواهد بود و هیچیک از تمهیدات پیش بینی شده در آن دائمی نخواهد بود .

عراقچی تأئید کرد : البته تعهداتی که ایران براساس معاهدات بین المللی همچون NPT پذیرفته است تا زمانی که الحاق ایران به این معاهدات ادامه دارد ، تداوم خواهد داشت و تمسک طرف آمریکایی به این قبیل تعهدات که برای مصارف داخلی یا راضی کردن متحدین صورت می گیرد ، صرفاً یک مغالطه بی ارزش است.

لازم به یادآوری است که 'تونی بلینکن' قائم مقام وزیر امور خارجه آمریکا روز گذشته در همایش جهانی سالانه کمیته یهودیان آمریکا گفته بود: توافق جامع هسته ای بهترین راهکار برای جلوگیری از دست یافتن ایران به سلاح هسته ای است و این خیال پردازی است که اگر تصور کنیم تشدید تحریم ها ایران را به تسلیم در برابر همه مطالبات وا می دارد.

این مقام آمریکایی همچنین گفته بود که ایران باید با نظام نظارت های فشرده و لغو تدریجی تحریم ها بر اساس نتایج قابل راستی آزمایی موافقت کند.

 

 

اخبار سیاست خارجی - آنلاین

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------