آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

اخطار نیروهای مسلح ایران به داعش؛ به 40 کیلومتری مرزهای ایران نزدیک شوید، نابود خواهید شد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,امیر احمد پوردستان

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: نیروهای داعش اگر از مرز خاکی ۴۰ کیلومتری خود به مرز ما نزدیک شوند، استراتژی نیروهای مسلح این است که قبل از رسیدن به مرز نابود شوند.

 به گزارش تسنیم؛ امیر احمد پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش در مراسم یادبود همسر آیت الله علم‌الهدی که عصر امروز (11تیر) در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا احتمال درگیری با داعش در مرزها وجود دارد، گفت: در نزدیکی استان دیاله عده‌ای از نیروهای داعش وجود دارند که البته نیروهای ما اشراف کامل اطلاعاتی نسب به آنها را دارند. 

 

وی ادامه داد: ما به آنها اخطار داده‌ایم اگر از مرز خاکی 40کیلومتری به مرز ما نزدیک شوند، استراتژی نیروهای مسلح این است که قبل از رسیدن به مرز نابود شوند، امروز هم نیروی زمینی ارتش در مرزهای غرب کشور هم مرز با استان دیاله عراق مستقر است و کاملا در حال رصدهستیم و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

 

امیر پوردستان در پاسخ به این سوال که در آزادسازی عملیات موصل ارتش ایران نقش داشت است یا خیر، اظهار داشت: در عملیات آزادسازی موصل نیروهای حشد الشعبی و ارتش عراق حضور داشتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------