آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

آسوشیتد پرس به نقل از مقام معظم رهبری:برغم فشارهای بین المللی برنامه موشکی را ادامه می دهیم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,مراسم تنفیذ روحانی

خبرگزاری آسوشیتد پرس روز پنجشنبه در گزارشی از مراسم تنفیذ ریاست جمهوری نوشت: رهبر عالی ایران تحریمهای جدید آمریکا را تقبیح کرده و گفت که ایران برغم فشار های بین المللی برنامه موشکی خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا این رسانه افزود: رهبر ایران در مراسم تنفیذ آقای حسن روحانی برای دور دوم ریاست جمهوری گفت که واشنگتن از هر بهانه ای برای ایجاد سرو صدا علیه ایران استفاده می کند.

 

رهبر معظم انقلاب گفت: شما برای انتقال یک ماهواره موشک پرتاب کردید، انها سروصدا می کنند. این یک کار علمی و فنی است و خیلی عادی و ضروری است.

 

آیت اله خامنه ای گفت: پاسخ ما به دشمنی ها محکم و کوبنده خواهد بود. دولت آمریکا بزرگترین متجاوز و دشمن بی حیای ایران است.

 

رهبر انقلاب در واکنش به تصویب تحریم های جدید علیه ایران و امضای آن توسط دونالد ترامپ گفت: در هر زمینه که ایران مورد تحریم آمریکا قرار گرفته است، انگیزه خوبی برای توفیق بیشتر و پیشرفت حاصل شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------