آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

گفت‌وگوی صهیونیست‌ها با دبیرکل سازمان ملل درباره ایران و حزب‌الله



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,گوترش

یک روزنامه صهیونیستی گزارش داد که مقامات رژیم صهیونیستی قرار است در جریان سفر دبیرکل سازمان ملل به اراضی اشغالی فلسطین با وی درباره ایران و حزب الله گفت‌وگو کنند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه اسرائیل هیوم، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل قرار است در ماه جاری ( میلادی) به اراضی اشغالی سفر کند. مقامات صهیونیستی قصد دارند در این سفر درباره نگرانی‌های‌شان نسبت به فعالیت‌های ایران وحزب الله در منطقه گفت‌وگو کنند.

 

گوترش در سفر قریب ‌الوقوع خود، با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس‌جمهور و وزیر جنگ صهیونیست‌ها دیدار خواهد کرد. وی همچنین قرار است در رام‌الله با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگران فلسطین دیدار کند.

 

به نوشته این روزنامه صهیونیستی اسرائیل پیش از این نیز در سفر نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان علل با اراضی اشغالی اطلاعاتی را درباره ایران و حزب الله به اشتراک گذاشته بود؛ چراکه نگران افزایش نفوذ ایران در منطقه است.

 

یوسی کوهن رئیس سازمان جاسوسی موساد نیز قرار است به زودی به واشنگتن سفر و در دیدار با مقامات اطلاعاتی و امنیتی آمریکا درباره ایران بحث و رایزنی داشته باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------