آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

سخنگوی وزارت خارجه: بحرین تلاش برای منحرف کردن اعتراضات مردمی‌اش را کنار بگذارد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,بهرام قاسم

بهرام قاسمی با رد ادعای جدید بحرین علیه کشورمان به دولتمردان آن کشور توصیه کرد فرافکنی و تلاش برای به انحراف کشاندن اعتراضات مردمی را کنار بگذارند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد ادعای جدید وزارت کشور بحرین در مورد مداخله و ارتباط نهادهای کشورمان در مشکلات داخلی آن کشور ، تمامی این اظهارات را بی‌اساس و مضحک دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه مروج خشونت و اقدامات بی‌ثبات کننده در کشورهای همسایه از جمله بحرین نبوده است.

 

قاسمی افزود: هم‌زمان با افشاگری سازمان‌های حقوق بشری پیرامون وجود شکنجه گسترده علیه زندانیان سیاسی در زندان‌های بحرین، بار دیگر دولت بحرین به فرافکنی و ادعاهای ناروا، دروغ و غیر قابل اثبات روی آورده است.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه به حاکمان بحرین توصیه کرد: سرکوب، شکنجه و تلاش برای منحرف کردن اعتراضات مسالمت‌جویانه مردم بحرین، هم‌چنین روش‌های شکست خورده امنیتی و استمداد از نیروهای نظامی و امنیتی بیگانه را به کناری نهاده و اختلافات با قاطبه مردم معترض خود را از طریق گفت‌وگو، تعامل و روش‌های مدنی و آشتی‌جویانه حل و فصل کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------